6.05.2025Freelancer a małe firmy – jak układać wzajemne relacjeW momencie, w którym z etatu wycisnęliśmy finansowo wszystko, freelancing jest dobrym pomysłem. Zwłaszcza jeśli np. na etacie wykonujemy praktycznie całą obsługę klienta, a jedyne, co etat nam daje, to sam ten klient. Z Martą Paplaczyk, mentorką social media freelancerów, rozmawiamy o blaskach i cieniach freelancingu
11.04.2025Gadżety reklamowe w czasach burzliwychGadżety reklamowe przechodzą głęboką transformację: od banalnych nośników nadruku reklamowego do złożonych narzędzi budowania relacji i doświadczeń z marką. Z Maciejem Borowym, CEO & founderem Promoshop.pl, rozmawiamy o rynku gadżetów reklamowych, jego przyszłości i znaczeniu w marketingu.
10.04.2025BuyCoffee, czyli nowe podejście do marketingu influencerówMożemy organizować kampanie marketingowe o potencjale viralowym, angażując twórców w różne branżowe inicjatywy. Dzięki temu firmy mogą docierać do niszowych społeczności, które są dużo bardziej zaangażowane niż masowi odbiorcy reklam. To nowe podejście do marketingu influencerów. Z Piotrem Kędzią, CEO platformy BuyCoffee rozmawiamy o strategii marketingowej tej platformy, rynku płatnych subskrypcji i o tym, jak zarabiać na społecznościach.
2.04.2025Sztuczna inteligencja nie jest doskonała. Co zrobić, żeby była przydatna?Wprowadzanie AI do firm traktowałbym w kategorii projektu R&D. Pewne firmy dojrzały już do myśli, że to nie jest czas stracony, tylko inwestycja, z której kiedyś pojawi się jakaś stopa zwrotu. Nie natychmiast, ale pojawi się na pewno. Z Markiem Staniszewskim (Heuristica) rozmawiamy o zastosowaniach AI w marketingu i biznesie, a także jej uwarunkowaniach społecznych i politycznych
15.03.2025Najwyższy czas wyjść poza młode pokoleniaNarracje wokół młodych zaczęły się zmieniać. Piramida demograficzna się odwraca. Prognozy GUS pokazują, że w 2050 roku 50% Polaków będzie po pięćdziesiątce: trzy razy pięćdziesiąt – łatwo zapamiętać. O komunikacji do różnych pokoleń i konferencji Insummit Youth & Beyond rozmawiamy z prezesem PTBRiO dr. Michałem Lutostańskim