Informacja zawsze w cenie

Informacja to potęga. Szczególnego znaczenia nabiera ona w biznesie. Wsparcie w zakresie profesjonalnego wyszukiwania, analizowania i opracowywania informacji często okazuje się nieocenione. Właśnie dlatego usługi infobrokerskie zapowiadają się jako bardzo obiecujące narzędzie dla szeroko rozumianego biznesu. W Polsce dopiero raczkują. Agencje infobrokerskie są jeszcze nieliczne, jednak bardzo intensywnie starają się dotrzeć do swego klienta i spełnić jego (często bardzo wyszukane) oczekiwania.

Na temat specyfiki zleceń, klientów i perspektyw działalności infobrokerskiej z Mateuszem Pająkiem rozmawia Marta Iwańczuk-Grzywna

Mateusz Pająk

Dyrektor zarządzający GoldenInfo. Doświadczenie zdobywał, pracując w firmach w Niemczech, Austrii i Wielkiej Brytanii.

Informacja zawsze w cenie
Marta Iwańczuk-Grzywna

Termin infobroker nie jest jeszcze powszechnie znany, zacznijmy więc od początku. Kim jest i czym się zajmuje według pana infobroker?

Mateusz PająkMateusz Pająk

Infobroker to pośrednik w udzielaniu informacji. Jest to osoba, która wyszukuje precyzyjną informację na zlecenie osoby czy firmy, która tej informacji potrzebuje. Łączy więc zaistniały fakt potrzeby pozyskania danych przez firmę bądź osobę z istnieniem tych danych. Wyszukanie takich informacji jest często trudne i (lub) czasochłonne.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się