Słuchaj wytrwale i z przekonaniem

Każda firma może i powinna zadbać o lojalność klientów bez względu na działania konkurencji w tym zakresie. Sukces zasadza się na słuchaniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb.

O lojalności, roli konkurencji i słuchaniu konsumentów rozmawiają Terry Hunt i Jacek Powałka

Terry Hunt

Chairman w EHS Brann. Współtwórca i wieloletni strateg programu Tesco Clubcard w Wielkiej Brytanii. Współautor bestsellera „Scoring Points”, nazywanego biblią specjalistów w dziedzinie budowania lojalności klienta.

Jacek Powałka

Wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający w Great Open House. Współtwórca programu lojalnościowego: „5 Plus” dla Polkomtela, programu „Między Nami” w Dialog Telecom oraz Premium Club. Prelegent polskich i ogólnoświatowych konferencji poświęconych strategiom marketingowym. Specjalista w zakresie CRM, marketingu zintegrowanego i programów lojalnościowych.
Słuchaj wytrwale i z przekonaniem
Jacek PowałkaJacek Powałka

Ostatnio spotkaliśmy się przed kilkoma laty, podczas promocji książki, której jesteś współautorem – „Scoring Points”. Opisana jest w niej droga do wielkiego światowego sukcesu, jakim stał się program Tesco Clubcard. Jesteś współtwórcą tego programu. Pamiętasz, od jak dawna funkcjonuje on już na rynku?

Terry HuntTerry Hunt

Tak, od 1993 roku.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się