
Jak z Pańskiej perspektywy wygląda współpraca teoretyków i praktyków marketingu w Polsce?

Szczerze mówiąc, zakres i intensywność tej współpracy prezentują się generalnie ubogo. Wystarczy porównać podręczniki dotyczące zarządzania i marketingu polskich i zagranicznych autorów. W anglojęzycznych aż skrzy się od tak zwanych studiów przypadku (case studies), natomiast w polskich albo w ogóle ich brak, albo dominują „przypadki” firm zagranicznych, cytowane za anglojęzycznymi opracowaniami. A przecież również w Polsce można spotkać firmy, które prowadzą oryginalne i skuteczne działania marketingowe. Poza tym studium przypadku należy do najbardziej skutecznych metod dydaktycznych w naukach o zarządzaniu.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.