W tym serwisie jest seks

On wie, jak budować kontakt z klientem oparty na obustronnych korzyściach. Priorytetem jest dla niego bezcenna satysfakcja użytkownika połączona z odrobiną przyjemności i zabawy. To Marcin Gaworski z Zentropy Partners, a jeden z przygotowanych przez tę agencję produktów to serwis internetowy www.durex.pl.

Wywiad przeprowadziła Katarzyna Ogórek

Marcin Gaworski

New media director w Zentropy Partners. Odpowiada za tworzenie strategii marek w świecie cyfrowym, wykorzystując doświadczenie zdobyte przy projektach dla: Plus GSM, General Motors, MasterCard, Nescafe, L'Oréal, Lufthansa.

W tym serwisie jest seks
Katarzyna Ogórek

Agencja Zentropy na zlecenie SSL Healthcare tworzy wielofunkcyjny wortal tematyczny o seksie, który edukuje i bawi oraz w sposób mało natrętny sprzedaje i reklamuje produkty marki Durex.

Marcin Gaworski

Klient powierzył nam kompleksową obsługę tej strony, naszym zadaniem jest więc zajmowanie się jej aktualizacją poprzez autorski system CMS, akcjami specjalnymi (konkursami, ankietami, kampaniami). Staramy się, aby strona wciąż cieszyła się opinią „elektronicznego eksperta” w dziedzinie zagadnień związanych z seksem. To nie jest serwis wulgarny, pokazujący brzydkie zdjęcia, tak jak w przypadku konkurencyjnych stron.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się