Zapraszamy do współpracy redakcyjnej. Liczymy zarówno na informacje o bieżących działaniach marketingowych firm, jak i dłuższe teksty eksperckie i publicystyczne, przedstawiające pogłębione spojrzenie na marketing. Mamy 3 działy, w których liczymy na Państwa wkład:
Poniżej szczegółowe informacje na temat każdego z tych działów:
Serwis internetowy Marketing przy Kawie gromadzi informacje dotyczące marketingu i reklamy w Polsce. Pragniemy, aby znajdowały się w nim najistotniejsze i najciekawsze wiadomości związane z tą tematyką. Zachęcamy Państwa do przesyłania informacji dotyczących Państwa firmy lub klientów, a związanych z:
Ważną częścią wiadomości prasowej są także materiały multimedialne (zdjęcia, plakaty, reklamy wideo, banery) dotyczące prowadzonych działań marketingowych. Prosimy o ich przysyłanie!
Redakcja zastrzega sobie prawo wyboru spośród nadsyłanych informacji tych, które odpowiadają tematyce serwisu. Ponadto redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tekście (skrótów, nadawania śródtytułów, adiustacji, korekty), jak również do rezygnacji z zamieszczenia informacji w serwisie Marketing przy Kawie.
Teksty i multimedia prosimy przesyłać wyłącznie na adres redakcja@marketingprzykawie.pl
Prosimy również o informacje o zmianach kadrowych w firmie, o ile dotyczą one osób bezpośrednio lub z racji niektórych obowiązków powiązanych z marketingiem lub sprzedażą, albo też osób ze ścisłego kierownictwa firmy.
Redakcja zastrzega sobie prawo wyboru spośród nadsyłanych informacji tych, które odpowiadają tematyce serwisu. Ponadto redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tekście (skrótów, nadawania śródtytułów, adiustacji, korekty), jak również do rezygnacji z zamieszczenia informacji w serwisie Marketing przy Kawie.
Teksty i multimedia prosimy przesyłać wyłącznie na adres redakcja@marketingprzykawie.pl
Wszystkich zainteresowanych opublikowaniem artykułu eksperckiego gorąco do tego zachęcamy!
Ogólne zasady przygotowania tekstów, które publikujemy w serwisie:
Nasze oczekiwania:
Przyjmujemy:
Artykuły nie powinny mieć charakteru promocyjnego ani reklamowego. Pragniemy, aby przede wszystkim zawierały wartościową wiedzę, przydatną naszym czytelnikom. Teksty, w których dawka wiedzy będzie w sposób widoczny tylko pretekstem do promocji firmy lub jej produktu, nie będą publikowane. Jeśli po wyeliminowaniu fragmentów jawnie promocyjnych artykuł zachowa spójność i wartość merytoryczną – będzie mógł się ukazać, o ile autor nadal będzie sobie tego życzyć.
Zainteresowanych publikacją na naszych łamach prosimy o przesyłanie informacji na temat artykułu: poruszanej problematyki, rodzaju publikacji oraz prawdopodobnego terminu dostarczenia gotowego tekstu.
Do artykułu należy dołączyć krótkie podsumowanie: 2–3 zdania anonsujące w atrakcyjnej formie zawartość tekstu. Podsumowanie to zostanie zamieszczone w e-mailu rozsyłanym do subskrybentów, poprzedzającym kolejne wydanie newslettera. W przypadku braku takiego podsumowania redakcja zastrzega sobie prawo do przygotowania własnego tekstu.
Pod gotowym artykułem powinna znaleźć się krótka notka biograficzna o autorze (aktualne stanowisko, doświadczenie zawodowe, maksymalnie 70 słów). Notka będzie towarzyszyć artykułowi. Prosimy również o przesłanie zdjęcia w osobnym załączniku.
Kontakt w sprawie publikacji artykułu:
jacek.szlak@marketingprzykawie.pl
Szczegóły techniczne: