Śmiertelna kuracja sprzedaży bezpośredniej?

25 grudnia wchodzi w życie nowa ustawa o prawach konsumenta. Co to oznacza dla firm korzystających z telemarketingu, e-mailingów czy sprzedaży na odległość?

Tomasz Gregorczyk rozmawia o tym z Maciejem Wielkopolanem i Jackiem Barankiewiczem – prezesem i wiceprezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Maciej Wielkopolan

Prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB od 2010 roku, a w latach 2008-2010 członek zarządu i szef grupy telemarketingowej - pomysłodawcy konkursu Telemarketer Roku. Prezes i założyciel firmy CTM - Centrum TeleMarketingowe Sp. z.o.o (obecnie Teleperformance Polska). Ukończył Politechnikę Wrocławską i Ecole de Commerce et de Gestion w Paryżu.

Jacek Barankiewicz

Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (po raz ósmy) i prezes zarządu Rady Reklamy. W roku 1995 założył firmę Kontakt Telemarketing, pierwsze w Polsce zewnętrzne centrum telemarketingowe (obecnie DataContact. Aktywnie reprezentuje polskie środowisko marketingu bezpośredniego na arenie międzynarodowej. Prelegent i moderator na wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych. Absolwent ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego.
Śmiertelna kuracja sprzedaży bezpośredniej?
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Czy przepisy, które mają wejść w życie 25 grudnia tego roku, to panów zdaniem dobre i potrzebne prawo?

Jacek BarankiewiczJacek Barankiewicz

Pytanie brzmi prosto, ale odpowiedź nie jest prosta.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja