Determinacja w podróży

Multipartnerski program lojalnościowy galerii handlowej to wciąż nieczęste zjawisko w Polsce. Niedawno pojawił się jednak kolejny – w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Prace nad przedsięwzięciem trwały ponad dwa lata. O szczegółach i efektach opowiada Grzegorz Dwornicki, kierujący projektem „Karta Klienta Galerii Sfera”.

Z Grzegorzem Dwornickim rozmawia Jacek Szlak

Grzegorz Dwornicki

Project manager programu Karta Klienta Galerii Sfera
Determinacja w podróży
Jacek SzlakJacek Szlak

Co odróżnia program lojalnościowy bielskiej Sfery od innych multipartnerskich programów lojalnościowych na rynku?

Grzegorz DwornickiGrzegorz Dwornicki

Najważniejsze różnice są dwie: karta Galerii Sfera może obsługiwać wiele programów, a cała multipartnerska oferta zamknięta jest geograficznie w jednym miejscu. Uczestnik może rzeczywiście bez przeszkód i barier skorzystać z oferty dowolnego partnera.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się