27 i 28 marca we Wrocławiu odbędzie się dwudniowe spotkanie środowiska osób zajmujących się telefonicznymi relacjami z klientami – „Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar & Call Center Managers’ Get-Together”, organizowane przez Stowarzyszenie Managerów Call Center. Co będzie się działo?

Program przewiduje między innymi prezentacje, pozwalające na uzyskanie z pierwszej ręki najnowszej wiedzy o nowoczesnych technologiach użytecznych w telefonicznych relacjach z klientami. Dwie z sześciu prezentacji przedstawią goście z zagranicy.
Środowisko stoi przez ciągłymi wyborami dotyczącymi kierunku inwestowania w technologię. To, że nasze spotkanie sponsoruje Avaya, Cisco i Wind Telecom pokazuje, że producenci dobrze zdają sobie z tego sprawę. Tego samego dnia, gdy wysłaliśmy zaproszenia, pojawiły się pierwsze zgłoszenia uczestnictwa. Zgłoszenia ze strony osób prowadzących call centers w bankach, wydawnictwach, firmach telekomunikacyjnych, produkcyjnych i dystrybucyjnych, a także szefów usługowych call centers oraz dostawców i integratorów teleinformatycznych świadczą, że środowisko chce ze sobą rozmawiać.