Z klientem wirtualnie – ze sobą przy kawie

27 i 28 marca odbędzie się we Wrocławiu seminarium „Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz”. Organizatorem jest Stowarzyszenie Managerów Call Center.

Przedstawiamy wywiad z organizatorami, wyjaśniający cel spotkania.

Marian J. Kostecki

Prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Analityk rynku call centers oraz właściciel działającej od 1991 r. firmy MasterPlan, specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach dla call centers. Stworzył w 1995 pierwsze usługowe call center. Autor „Poradnika Telemarketera”.

Łukasz Neuman

Wiceprezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Od ponad 3 lat jest związany z firmą Kruk, zajmującą się zarządzaniem wierzytelnościami. Jest autorem systemu windykacyjnego Delfin od 2 lat dyrektor Pionu Informatyki i Telekomunikacji.
Z klientem wirtualnie – ze sobą przy kawie
redakcja

27 i 28 marca we Wrocławiu odbędzie się dwudniowe spotkanie środowiska osób zajmujących się telefonicznymi relacjami z klientami – „Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar & Call Center Managers’ Get-Together”, organizowane przez Stowarzyszenie Managerów Call Center. Co będzie się działo?

Łukasz NeumanŁukasz Neuman

Program przewiduje między innymi prezentacje, pozwalające na uzyskanie z pierwszej ręki najnowszej wiedzy o nowoczesnych technologiach użytecznych w telefonicznych relacjach z klientami. Dwie z sześciu prezentacji przedstawią goście z zagranicy.

Środowisko stoi przez ciągłymi wyborami dotyczącymi kierunku inwestowania w technologię. To, że nasze spotkanie sponsoruje Avaya, Cisco i Wind Telecom pokazuje, że producenci dobrze zdają sobie z tego sprawę. Tego samego dnia, gdy wysłaliśmy zaproszenia, pojawiły się pierwsze zgłoszenia uczestnictwa. Zgłoszenia ze strony osób prowadzących call centers w bankach, wydawnictwach, firmach telekomunikacyjnych, produkcyjnych i dystrybucyjnych, a także szefów usługowych call centers oraz dostawców i integratorów teleinformatycznych świadczą, że środowisko chce ze sobą rozmawiać.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się