Kosmiczna energia w PR

Nie tylko nie stanowimy konkurencji dla Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, ale wręcz rozpoczęliśmy z nim stałą współpracę – mówi Łukasz Wilczyński, prezes Stowarzyszenia Kraków PR oraz dyrektor zarządzający agencji Planet PR. W obszernym wywiadzie także o pewnej wypowiedzi Kingi Rusin, będącej dowodem na trapiący branżę problem, o zaangażowaniu specjalistów ds. komunikacji w projekty CSR, o promocji kosmosu za pomocą narzędzi PR i współpracy nauki z biznesem.

Wywiad przeprowadzili Jakub Müller i Piotr Ślusarski

Łukasz Wilczyński

Prezes Stowarzyszenia Kraków PR oraz członek PSPR. Od ubiegłego roku prowadzi agencję public relations Planet PR, która pracuje dla klientów z sektora nowych technologii. Jednym ze zrealizowanych projektów jest pierwsza w Polsce edycja wydarzenia o nazwie Mars Festiwal, która zgromadziła w Krakowie setki osób zainteresowanych tematyką kosmosu. Innym projektem realizowanym na bieżąco jest ogólnopolski program wczesnej defibrylacji - Lifepak Ratunek dla Serca. Łukasz Wilczyński, z wykształcenia historyk, jest autorem artykułów o tematyce kosmicznej oraz książki „Amerykańskie załogowe programy kosmiczne w latach 1958 – 2002”. Ukończył również studia o kierunku PR.

Kosmiczna energia w PR
Jakub MüllerJakub Müller

Jako PR-owiec zajmuje się pan bardzo różnorodnymi projektami: pańska agencja pracuje dla klientów z branży nowych technologii, promuje pan polskie badania kosmosu w ramach Mars Society Polska, wreszcie założył pan Stowarzyszenie Kraków PR. Ma pan jeszcze czas na sen?

Łukasz WilczyńskiŁukasz Wilczyński

Jeszcze trochę zostaje (śmiech). Zawsze byłem osobą aktywną: organizowanie, działalność społeczna od zawsze sprawiała mi przyjemność. Pomysł na Kraków PR pojawił się w lutym zeszłego roku i był wypełnieniem pewnej próżni, bo w mieście, pomimo sporej liczby agencji PR i specjalistów pracujących po stronie klienta, nie ma żadnej organizacji skupiającej to środowisko – choćby oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się