Jakub Müller
Czy wie pan, jak pokonać kryzys? Baner na stronie Rabatowego Systemu Przywilejów La Passion reklamuje go właśnie jako skuteczne narzędzie pokonania kryzysu.
Przemysław Zych
Lekarstwem na kryzys może być wypracowanie kompromisu między korzyściami, jakich oczekuje klient, a tym, co może zaoferować firma, zachowując rentowność. Wszystko po to, żeby skłonić konsumenta do powtarzania transakcji, bo – jak uczą wszystkie podręczniki marketingu – jest to 4-5 razy tańsze niż przyciągnięcie kogoś, kto dotychczas u nas nie kupował. Nasz program lojalnościowy, w którym do dziś rozdystrybuowaliśmy 30 tys. kart, ułatwia osiągnięcie tego celu – przystępująca do niego firma korzysta de facto z lojalności wypracowanej przez inną firmę należącą do programu.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się wywiad?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą. |