Obalanie mitów przez telefon

Mimo dynamicznego rozwoju branży call centers jej problemem wciąż jest kiepski wizerunek i stereotypy, pozostałość po pionierskich czasach prostych usług telefonicznych. Tymczasem polskie centra z uwagi na kompleksowość oferowanych usług stały się już w zasadzie contact centers, coraz częściej obsługują rynki zagraniczne, a ich pracownicy nierzadko posługują się kilkunastoma językami.

O polskim rynku call centers z Pawłem Kałużnym rozmawia Tomasz Gregorczyk

Paweł Kałużny

Wiceprezes Stowarzyszenia Managerów Call Center, prezes TIM Call Center.

Obalanie mitów przez telefon
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jakie były cele powołania Stowarzyszenia Managerów Call Center?

Paweł Kałużny

Istniała potrzeba wyodrębnienia organizacji, która zrzeszałaby ludzi pracujących w tej branży. Na niedawnej konferencji we Wrocławiu spotkali się menedżerowie, którzy zarządzali 7,5 tysiącem stanowisk w Polsce. Wynika z tego, że ta branża ciągle się powiększa i w przypadku, kiedy nie ma nawet typowo branżowych czasopism, potrzeba funkcjonowania takiego stowarzyszenia jest oczywista.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się