Pierwsze skrzypce marketingu

Wielce istotna w budowaniu wizerunku firmy i świadomości marki jest informacja wieokanałowa. Innymi słowy – efektywna komunikacja z pracownikami, klientami oraz dziennikarzami, jak i zbieranie informacji z rynku. Nie twierdzę, iż w tym momencie dokonałam odkrycia, bowiem wszyscy marketingowcy w mniejszym lub większym stopniu zdają sobie sprawę z roli komunikacji. Jednakże czy jest ona przez nas wykorzystywana w najbardziej efektywny sposób?

Wywiad przeprowadziła Ewa Sobolewska

Olga Kozierowska-Skwarło

Menedżer ds. marketingu w Masterlink Express i menedżer ds. komunikacji DPD w Regionie CEE. Jest odpowiedzialna za marketing w Masterlink Express oraz za komunikacje zewnętrzną i wewnętrzną w regionie Europy środkowo-wschodniej w strukturze GeoPost (holding będący właścicielem Masterlink Express). Region ten obejmuje Czechy, Słowację, Węgry i Polskę. Studiowała marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz na Uniwersytecie w Plymouth i Wyższej Szkole Biznesu w Amsterdamie, otrzymując w 2000 r. tytuł MAIB Master of Art in International Business. Pracowała miedzy innymi w Królewskich Holenderskich Liniach Lotniczych, w Unilever Polska oraz Raiffeisen Investment Group – Videowall Polska. Jej kariera w Masterlink Express rozpoczęła się z początkiem 2002 roku, kiedy to objęła funkcję specjalisty ds. komunikacji, a następnie menedżera ds. marketingu i komunikacji.

Pierwsze skrzypce marketingu

Trochę o mnie

Olga Kozierowska-SkwarłoOlga Kozierowska-Skwarło

Miałam być skrzypaczką… Los jednak pokierował moim życiem inaczej i przyznam, że nie żałuję. Muzyce zawdzięczam wiele. Nauczyła mnie wrażliwości i systematycznej pracy, jednocześnie dodając mi odwagi i budząc we mnie „twórcze dziecko”. Oderwanie się od artystycznego świata było trudne, a odnalezienie się w tak zwanym świecie biznesu stanowiło z początku nie lada wyzwanie. Najpierw musiałam stawić czoła Uniwersytetowi Warszawskiemu, następnie w poszukiwaniu wolności myśli i słowa udałam się na studia do Holandii i Anglii.

Tam też postanowiłam zgłębić wiedzę na temat różnic kulturowych, które na pozór nikłe, szczególnie pomiędzy Europejczykami, okazały się jednak znaczące, a czasem nawet zaskakujące. Wróciłam do domu z wielkim zapałem do pracy i workiem pomysłów. Przez pierwsze dwa lata zdobywałam doświadczenie przede wszystkim w marketingu, jednakże prawdziwy artyzm odnalazłam w tworzeniu sposobów efektywnej komunikacji z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem firmy.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się