Co marki robią w przedszkolach i szkołach?

Małe dzieci się nie zmieniły. To jest piękne i wspaniałe, że są takie, jak były wiele lat temu. Do starszej młodzieży natomiast jest nam zdecydowanie trudniej docierać. Jest bystrzejsza, ma dostęp do technologii, ulega wpływom influencerów, a wpływy środowiska są dużo wyraźniejsze, niż to było kiedyś.

Z Mateuszem Pietrulińskim, new business managerem w agencji komunikacji marketingowej Adliner rozmawia Jacek Szlak

Mateusz Pietruliński

Od 12 lat pełni funkcję new business managera w agencji komunikacji marketingowej Adliner, gdzie zajmuje się m.in. tworzeniem koncepcji programów edukacyjnych i akcji CSR-owych. Prywatnie pasjonat sportów wytrzymałościowych i działań w obszarze NGO. Jest członkiem zarządu Fundacji Spartanie Dzieciom, członkiem organizacji Lions Club International, PR i marketing managerem projektu Lions Quest oraz prezesem Fundacji Zdrowa Rodzinka.

Co marki robią w przedszkolach i szkołach?
Jacek SzlakJacek Szlak

Czy rodzice chcą programów edukacyjnych sponsorowanych przez marki?

Mateusz PietrulińskiMateusz Pietruliński

Tak. Niedawno właśnie przeprowadziliśmy badanie opinii wśród rodziców na temat programów edukacyjnych. Połączyliśmy to z konkursem, żeby bardziej zachęcić do odpowiedzi. Na razie odpowiedziało 196 osób, ale wyniki już są ciekawe.

Zadaliśmy pytanie: „Czy uważasz, że marki produktów i usług powinny się angażować społecznie, przekazując placówkom bezpłatne materiały do realizacji zajęć edukacyjnych?” – i ani jedna odpowiedź nie brzmiała „nie”. 26 proc. badanych podało, że tak, ale pod pewnymi warunkami, np. że w materiałach nie ma treści reklamowych skierowanych do dzieci.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się