
Jak właściwie narodził się Natanek Batmanek z reklamy Tesco? Komuś się przyśnił? Wymyśliliście go przy obiedzie?

Natanek Batmanek powstał gdzieś na krakowskim Kazimierzu. Agnieszka – nasza senior copygirl, Piotrek – zajmujący się u nas w tamtym czasie mediami społecznościowymi, Paweł – dyrektor strategii i Marysia – zajmująca się content designem wyskoczyli na burzę mózgów przy długim śniadaniu i kawie.
Wrócili podekscytowani jak harcerze, którym na obozie wpadła w ręce paczka papierosów. W dyskusji ktoś z zespołu rzucił luźną myśl, że skoro Tesco jest marką wszystkich Polaków, a wszyscy polscy internauci kochają memy, to mamy naszą platformę komunikacji: niech Henio parodiuje najsłynniejsze z nich.
Na początku nie był to pomysł na jeden viral, ale na obszerną platformę komunikacji, w której bohaterowie Tesco odgrywają najbardziej znane polskie memy. Taki kabaret w wykonaniu Henia i Krystyny.