Jest różnica między metaforą a nieprawdą

Pride & Glory od początku była takim komarem, który wpada do pokoju i głośno bzyczy. Robiliśmy wokół siebie bardzo dużo szumu, co niektórym zupełnie nie pasowało.

Z Dawidem Szczepaniakiem nie tylko o jego agencji rozmawia Tomasz Gregorczyk

Dawid Szczepaniak

Dyrektor kreatywny i partner agencji Pride & Glory Interactive. Wykładowca marketingu interaktywnego na kilku uczelniach. Pomysłodawca Interactive Day – festiwalu z pogranicza sztuki, marketingu i technologii.

Jest różnica między metaforą a nieprawdą
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jak właściwie narodził się Natanek Batmanek z reklamy Tesco? Komuś się przyśnił? Wymyśliliście go przy obiedzie?

Dawid SzczepaniakDawid Szczepaniak

Natanek Batmanek powstał gdzieś na krakowskim Kazimierzu. Agnieszka – nasza senior copygirl, Piotrek – zajmujący się u nas w tamtym czasie mediami społecznościowymi, Paweł – dyrektor strategii i Marysia – zajmująca się content designem wyskoczyli na burzę mózgów przy długim śniadaniu i kawie.

Wrócili podekscytowani jak harcerze, którym na obozie wpadła w ręce paczka papierosów. W dyskusji ktoś z zespołu rzucił luźną myśl, że skoro Tesco jest marką wszystkich Polaków, a wszyscy polscy internauci kochają memy, to mamy naszą platformę komunikacji: niech Henio parodiuje najsłynniejsze z nich.

Na początku nie był to pomysł na jeden viral, ale na obszerną platformę komunikacji, w której bohaterowie Tesco odgrywają najbardziej znane polskie memy. Taki kabaret w wykonaniu Henia i Krystyny.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się