Wszyscy mają podobne problemy

Szósta edycja International Conference on Research in Advertising (ICORIA), która odbyła się w dniach 29–30 czerwca br. w Lizbonie, to okazja do wymiany opinii w ramach środowiska zajmującego się reklamą: między naukowcami a praktykami. O nowych trendach i wyzwaniach, jakie omawiane były podczas tegorocznej konferencji, opowiada Kacper Osiecki z LABoratorium.

rozmawia Jakub Müller

Kacper Osiecki

Research director w LABoratory. Specjalista z zakresu badań nad skutecznością komunikacji reklamowej. Odpowiedzialny za realizację badań oraz rozwój nowych metod badawczych LABoratory. Prelegent i uczestnik licznych konferencji poświęconych badaniom marketingowym i reklamie. Odpowiedzialny za realizację projektów badawczych dla wiodących na polskim rynku firm m. in. Unilever, Coca Cola, Danone, Polskapresse oraz wielu innych.

Wszyscy mają podobne problemy
Jakub MüllerJakub Müller

Czym właściwie jest ICORIA?

Kacper OsieckiKacper Osiecki

To konferencja organizowana przez Europejską Akademię Reklamy. W zamierzeniu twórców ma być polem wymiany doświadczeń między środowiskiem akademickim, naukowcami zajmującymi się reklamą a praktykami branży działającymi w świecie biznesu. Do tych ostatnich należy zaliczyć wszystkich tworzących przekaz marketingowy: począwszy od agencji reklamowych, poprzez domy mediowe i badawcze, na agencjach interaktywnych skończywszy.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się