Sprzedaż bezpośrednia nad kreską

„Sprzedaż bezpośrednia rozwija się teraz niezwykle dobrze, i mówię tu nie tylko o firmie Amway. Jeśli dzwonię do klientów, spotykam się z nimi i sprzedaję produkty, jestem niemal niezależny od wahań koniunktury” – mówi Mark Beiderwieden. Z wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym Amway w Europie rozmawiamy również o specyfice komunikacji, zarządzaniu firmą oraz otwartym 7 października w podkrakowskim Zabierzowie Europejskim Centrum Biznesowym Amway.

rozmawia Tomasz Gregorczyk

Mark Beiderwieden

Wiceprezes i dyrektor zarządzający Amway w Europie
Sprzedaż bezpośrednia nad kreską
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Amway działa na polskim rynku już od siedemnastu lat. Czy pana zdaniem firma osiągnęła już szczyt swoich możliwości w naszym kraju?

Mark BeiderwiedenMark Beiderwieden

Wydaje mi się, że pod względem penetracji rynku możemy osiągnąć znacznie więcej. Możemy proponować naszym obecnym konsumentom nowe produkty, możemy szukać nowych sprzedawców oraz nowych klientów końcowych. I we wszystkich tych kierunkach podążamy.

Niedawno wprowadziliśmy w całej Europie nową linię kosmetyków beautycycle, która ma przyciągnąć nową grupę klientów, jak i pobudzić zainteresowanie tych dotychczasowych.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się