Jak wyławiać skarby z morza informacji

Jaka przyszłość czeka branżę monitorowania mediów i co oznacza dla niej pojawienie się mediów społecznościowych? „Jeśli nie wykorzystamy naszej umiejętności selekcji wartościowych informacji, będziemy mieli problem” – odpowiada Joachim von Beust, sekretarz generalny FIBEP – międzynarodowego stowarzyszenia firm zajmujących się monitoringiem mediów i analizą komunikacji.

rozmawia Tomasz Gregorczyk

Joachim von Beust

Sekretarz generalny Fédération Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse (FIBEP) - międzynarodowego stowarzyszenia firm zajmujących się monitoringiem mediów i analizą komunikacji. Wiceprezydent i prezydent tej organizacji w latach 1987-1997.Dyrektor generalny firm Auxipress i Euro Argus, w których rozpoczynał karierę w 1978 roku. Od 1982 do 2002 roku był dyrektorem generalnym Argus Media (dziś Infopaq) - lidera branży monitoringu mediów w Niemczech. Pionier analiz strategicznych i jakościowych na rynku niemieckim w latach 80.Von Beust był prelegentem Międzynarodowego Kongresu FIBEP współorganizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów; Kraków, 3-6 października 2012 r.Rozmowę przeprowadził Tomasz Gregorczyk.
Jak wyławiać skarby z morza informacji
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Świat mediów gwałtownie się zmienia. Co to oznacza dla branży monitoringu mediów?

Joachim von BeustJoachim von Beust

Największym wyzwaniem jest zdefiniowanie właściwej drogi rozwoju. Bo możliwości jest bardzo wiele, a nie zawsze potrafimy dokonać właściwego wyboru. Moim zdaniem musimy skupić się na tych rejonach, gdzie będziemy mogli wykorzystać to, co zawsze było i nadal jest naszą największą siłą.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się