Mobilne Eldorado jeszcze przed nami

Telefonia komórkowa i Internet już dziś są ważnymi sprzymierzeńcami marketerów. Umiejętnie wykorzystane, mogą stać się potężnym narzędziem, jeśli uwzględnimy fakt, że statystycznie 8 na 10 Polaków posiada telefon komórkowy.

Zalety i ograniczenia nowoczesnych metod komunikacji lojalnościowej z klientem przedstawia Piotr Bułaciński w rozmowie z Tomaszem Gregorczykiem

Piotr Bułaciński

Kierownik sprzedaży sektora FMCG/Logistyka Polkomtel. Odpowiada za rozwój rynku w sektorze FMCG/Logistyka.. Poprzednio pracował na samodzielnych stanowiskach marketingowych (m.in. Browary Łódzkie, Optimus) oraz zarządzał regionalną siecią sprzedaży biznesowej Polkomtel.

Mobilne Eldorado jeszcze przed nami
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Czy można mówić o komunikacji lojalnościowej jako o całości? Czy ma ona jakieś etapy i fazy, które wymagają specjalnych kanałów komunikacji?

Piotr BułacińskiPiotr Bułaciński

Problem, który Pan postawił, widzę inaczej. Jestem przekonany, że komunikacja powinna być w pełni personalizowana do profilu i potrzeb klienta. W tym kierunku zmierza obecnie rynek, przynajmniej ten, na którym ja pracuję. W zależności od profilu oraz oczekiwań i potrzeb klienta dobieramy metodę komunikacji. Wszyscy oczywiście jesteśmy różni. Niektórzy wolą komunikować się bardzo konkretnie, chcą rozmawiać tylko o wymiernych korzyściach, nie interesują ich ozdobniki słowne – innych wręcz przeciwnie. Tylko w pierwszej fazie tworzenia projektu lojalnościowego w skali masowej i potrzebne są scenariusze komunikacji.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się