Zacznijmy od tego, jakie informacje o klientach są niezbędne do stworzenia dobrego programu lojalnościowego.
Po pierwsze, im więcej danych zgromadzimy, tym lepszy obraz klienta będziemy mogli stworzyć. Tak naprawdę musimy się zastanowić, jaki jest cel naszego programu i do czego te informacje będą nam służyły, aby zdefiniować to, jakie informacje rzeczywiście warto gromadzić i które z nich będą nam potrzebne. W naszej branży poszukiwane informacje o klientach to oczywiście dane z branży telekomunikacyjnej.
Poszukujemy informacji dotyczących preferencji dla usług telekomunikacyjnych, bo te same w sobie są dość trudne. Próbujemy przełożyć ich opis na jak najprostszy język i zadajemy pytania o to, z jakich usług klienci korzystają, jak je oceniają. Sugerujemy pewne rozwiązania i zapytujemy, czy określonego rodzaju usługa byłaby interesująca.
Niezwykle ważne są także dane ściśle psychograficzne, czyli te, które pozwalają nam ustalić, z kim tak naprawdę mamy do czynienia, jakie zainteresowania i wykształcenie ma ta osoba. Dzięki temu gromadzimy informacje o potencjale klientów i o tym, jakie usługi w przyszłości moglibyśmy im proponować.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
Podobał Ci się wywiad?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą. |