Myśl co chcesz, tylko graj

Wejście na rynek czwartego operatora telefonii komórkowej stało się faktem. Play musi zmierzyć się z markami, które inwestują w komunikację marketingową kilkaset milionów złotych rocznie. Pierwszym etapem walki jest kampania reklamowa, która, choć kontrowersyjna, została zauważona przez konsumentów.

O założeniach akcji z jej współtwórcami: Michałem Kazimierczakiem i Henrykiem Klawe rozmawia Jakub Müller

Michał Kazimierczak

Client service director – Brain. Pracował w konsultingu, DDB Warszawa, Future Brand i McCann Erickson. Niedoszły dyplomata. W reklamie od ośmiu lat. Prace dla klientów: Plus, TP, McDonald’s, Żywiec, Skoda, ING, P4.

Henryk Klawe

Senior strategic planner w agencji Brain. Doktorant w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Obsługiwał strategicznie m.in. marki: Play, Telekomunikacja Polska, Orange, POP, Skoda, ING Nationale-Nederlanden oraz ING Bank Śląski.
Myśl co chcesz, tylko graj
Jakub MüllerJakub Müller

Co jest łatwiejsze z punktu widzenia agencji reklamowej – odświeżenie istniejącej marki czy wprowadzenie nowej?

Michał KazimierczakMichał Kazimierczak

Zależy, w jakiej kondycji jest dana marka na rynku – jaki jest jej status i pozycja. Na pewno launch nowej marki to duże przedsięwzięcie, związane z wymyśleniem całego konceptu i kreacji zupełnie od początku. Szczególnie ważne jest zrobienie odpowiedniego pierwszego wrażenia na konsumentach. To trudniejsze niż obcowanie z brandem nawet zaniedbanym, ale obecnym na rynku.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się