Łódzkie zaczyna od domu

PR zaczyna się w domu. To mieszkańcy najlepiej promują swój region, a nie kreowana w oderwaniu od nich reklama. Rozmowa o budowanej od dołu kampanii „Promuje łódzkie”.

Pytania zadaje Tomasz Borejza, a odpowiada dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej w UM Województwa Łódzkiego, Maciej Łaski

Maciej Łaski

Pasjonat i specjalista komunikacji społecznej. Z wykształcenia socjolog i dziennikarz. Ukończył też studia podyplomowe z zarządzania. Od dziesięciu lat związany z branżą reklamową. Wcześniej dziennikarz mediów regionalnych. Od sierpnia 2012 roku dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.
Łódzkie zaczyna od domu
Tomasz BorejzaTomasz Borejza

Jak zabraliście się do pracy nad marką województwa łódzkiego?

Maciej ŁaskiMaciej Łaski

Oczywiście zaczęliśmy od badań. ARC Rynek i Opinia, Synergia i Brand Nature przeprowadziły dla nas badania jakościowe i ilościowe. Próba liczyła ponad 800 osób. Były wywiady telefoniczne, fokusy w sześciu miastach Polski, wywiady pogłębione z przedsiębiorcami i inwestorami. Badanie było kompleksowe – pierwsze tego rodzaju, które przeprowadziliśmy. Jego celem było ustalenie obecnego wizerunku województwa, określenie możliwości budowania przewagi konkurencyjnej i zdefiniowanie wstępnych kierunków działania. Okazało się, że dużo pracy przed nami.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się