W marketingu ofert turystycznych wiele może wydarzyć się „po drodze”

Jeśli iluś touroperatorów ma podobne ceny i oferty, to ważne stają się emocje, wartości zgodne z przekonaniami naszych klientów. (…) Sprzedajemy rodzaj marzenia, które później jest zależne od pogody, recepcjonisty, hotelu…

O wyzwaniach w marketingu biur podróży opowiada nam Marcin Tobiasz, menedżer marketingu w Exim Tours

Marcin Tobiasz

Menedżer marketingu z 20-letnim stażem w mediach oraz firmach związanych z turystyką i lotnictwem. Najdłużej odpowiadał za komunikację LOT-u, z którym zdobył wiele branżowych nagród, w tym Effie. Dziś szef marketingu Exim Tours, piątego pod względem wielkości biura podróży w Polsce, będącego częścią Der Touristik Group obecnej w 16 krajach. Odpowiada za rozwój komunikacji marki, e-commerce oraz obszar jakości.

W marketingu ofert turystycznych wiele może wydarzyć się „po drodze”
Jakub MüllerJakub Müller

W maju zmienił pan pracę i został marketing managerem biura podróży Exim Tours. Mówił pan wtedy o ambitnych planach wzmocnienia marki. Jak wygląda to teraz, po kilku miesiącach pracy?

Marcin TobiaszMarcin Tobiasz

Ta praca jest spełnieniem moich marzeń. Jest połączeniem dwóch pasji: marketingu i turystyki. A jeśli chodzi o plany marketingowe, to Exim jest marką, która istnieje od trzydziestu lat. Choć jesteśmy piątym co do wielkości touroperatorem w Polsce, to największym wyzwaniem jest zwiększenie świadomości brandu.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja