Jakub Müller
W maju zmienił pan pracę i został marketing managerem biura podróży Exim Tours. Mówił pan wtedy o ambitnych planach wzmocnienia marki. Jak wygląda to teraz, po kilku miesiącach pracy?
Marcin Tobiasz
Ta praca jest spełnieniem moich marzeń. Jest połączeniem dwóch pasji: marketingu i turystyki. A jeśli chodzi o plany marketingowe, to Exim jest marką, która istnieje od trzydziestu lat. Choć jesteśmy piątym co do wielkości touroperatorem w Polsce, to największym wyzwaniem jest zwiększenie świadomości brandu.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się wywiad?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą. |