Tomasz Gregorczyk
W 2006 roku firma Real przejęła sieć supermarketów Geant. Oznaczało to zmianę pracodawcy dla ogromnej rzeszy ludzi, domyślam się więc, że w zakresie komunikacji wewnętrznej było to spore wyzwanie. Na czym ono polegało?
Agnieszka Łukiewicz-Stachera
Po połączeniu firm pracowników było około 13 i pół tysiąca. To bardzo duży zespół, więc faktycznie staliśmy przed sporym zadaniem. Wyzwanie komunikacyjne było o tyle duże, że należało zwracać się zarówno do tych pracowników, których firma była przejmowana, jak i tych, którzy byli w firmie przejmującej – bo zmieniała się sytuacja i jednych, i drugich.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się wywiad?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą. |