Nina Kowalewska-Motlik: Inspiruje mnie…

…przyszłość!

Kilka zdań o sobie i branży kreśli Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications

Nina Kowalewska-Motlik

Z rynkiem reklamy związana od 1989 roku. W latach 1995–2000 dyrektor generalny i prezes agencji Young & Rubicam Poland. Obecnie prezes New Communications, firmy doradztwa strategicznego, marketingowego i PR. Wyłączny przedstawiciel biznesowy grupy Financial Times, grupy The Economist, G+J i telewizji CNN oraz partner organizacji Superbrands. Ekspert od brandingu i marketingu narodowego.

Nina Kowalewska-Motlik: Inspiruje mnie…
Marketing przy KawieMarketing przy Kawie

Gdybym od jutra miała rok płatnego urlopu…

Nina Kowalewska-MotlikNina Kowalewska-Motlik

…napisałabym książkę.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja