Liczy się lojalność, ciekawość i zdrowy rozsądek – PR w Japonii

Moim zdaniem działań międzynarodowych sieci PR w Japonii nie można nazwać sukcesem.

Tomasz Gregorczyk rozmawia o specyfice public relations w Japonii z Takashim Kamimurą, prezes największej niezależnej japońskiej agencji PR – Kyodo Public Relations

Takashi Kamimura

Prezes Kyodo Public Relations, największej niezależnej agencji public relations w Japonii. Założona w 1964 roku w Tokio, od 2005 roku jest notowana na japońskiej giełdzie. Obsługuje obecnie 260 klientów, z czego 30% stanowią firmy zagraniczne. Zatrudnia ponad 260 osób.

Liczy się lojalność, ciekawość i zdrowy rozsądek – PR w Japonii
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jakie cechy czy umiejętności musi mieć dobry PR-owiec w Japonii?

Takashi KamimuraTakashi Kamimura

Po pierwsze – zdrowy rozsądek. Po drugie – lojalność wobec klienta. Po trzecie – ciekawość. To w Japonii najważniejsze.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się