Od ceny do doznań

Z naszej rzeczywistości zniknęły nie tylko długie kolejki, ale również niezbędny dotąd kontakt ze sprzedawcą. Samotności podczas wirtualnych zakupów nie zmąci nawet listonosz, bo płacić możemy przecież za pomocą plastikowej karty. Wirtualne sklepy oferują swoim klientom coraz więcej. Wbrew wielu opiniom handel w Internecie nie jest niebezpieczny, a ma wiele istotnych zalet.

Z prezesem IAB rozmawiała Katarzyna Ogórek

Olgierd Cygan

CEO / managing partner w Digital One. Odpowiedzialny jest przede wszystkim za decyzje strategiczne i właściwy kierunek rozwoju agencji. Jego doświadczenia poza koordynacją projektów i konsultingiem marketingowym (m.in. dla DaimlerChrysler, GE Bank Mieszkaniowy, Hasbro, MTV, MultiBank, PepsiCo, Procter & Gamble, Renault) – obejmują także działalność edukacyjną i wykłady podczas specjalistycznych konferencji branżowych oraz publikacje na łamach prasy fachowej. Jest autorem licznych artykułów poświęconych strategii zarządzania komunikacją marketingową, a także twórcą autorskich rozwiązań na polu rozbudowanych, zintegrowanych działań marketingowych. Od 2003 r. prezes zarządu Interactive Advertising Bureau.

Od ceny do doznań

Solidną podstawą jest niska cena

Olgierd CyganOlgierd Cygan

Mając do wyboru tradycyjny supermarket oraz wirtualny sklep, wielu z nas wybiera zakupy w Internecie. Pchając wirtualny wózek i posłusznie słuchając wirtualnego doradcy, zamawiamy najtańsze towary, które zostaną nam przysłane pod wskazany adres.

Niewątpliwą zaletą zakupów on-line jest wygoda oraz wielka oszczędność czasu. Pełny przegląd rynku i porównanie szczegółowych informacji produktowych ułatwiają właściwy wybór i obiektywną ocenę towaru. Argumentem za nabywaniem artykułów elektronicznych przez Internet są oferowane rabaty, natomiast do zakupu książek w e-sklepie skłaniać mogą m.in. szybkie dostawy.

Klienci żądają produktów i usług o najlepszej jakości, chcą je nabywać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu, nadal jednak – i tu pojawia się pewien punkt do przemyślenia dla wielkich markowych producentów – największym walorem pozostaje dla nich niska cena.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się