0 1 0 0 0 19.09.2024 Aleksandra Połetek-PszonakLead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partneraW konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces? Jak skutecznie prowadzić leady przez cykl sprzedażowy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową, aby zyskać długoletnich partnerów biznesowych? To właśnie temat tego artykułu. content marketing marketing internetowy martech
2 1 0 0 0 16.09.2024 Mateusz LubczańskiReklama pod płaszczykiem zabawy. Roblox, czyli advergames nowego dziesięcioleciaRoblox oferuje markom gry, które omijają filtry reklamowe młodych konsumentów, a do tego chce być platformą sprzedażową. Najmłodsi skaczą, zbierają bąbelki albo uczą się o cyberbezpieczeństwie – pod szyldami producentów aut, napojów słodzonych i banków. advergaming marketing społecznościowy
0 3 0 0 0 13.09.2024 Jacek SzlakWzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamieKomunikacja wizualna jest fundamentem brandingu. Pełni też istotną rolę w całej komunikacji marki, choć już nie tak ważną w całej koncepcji marketing mixu. Chcielibyśmy – jako klienci – by wzrok nas nie oszukiwał. Jako marketerzy szukamy sposobów, by przekaz był tak przekonujący, jak tylko przyzwoitość w zakresie perswazji pozwala. A czasem trochę bardziej. content marketing design felieton marketing wirusowy
0 6 0 0 1 9.09.2024 Marcin ZielińskiGoogle zabiło portale prawdziwych pasjonatów… ale jest nadziejaOstatnie lata przyniosły serię aktualizacji algorytmów Google, które miały na celu poprawę jakości wyników wyszukiwania, ale paradoksalnie doprowadziły do marginalizacji wielu wartościowych, niezależnych źródeł informacji. Dziś stoimy w obliczu kryzysu: pasjonaci, eksperci i małe redakcje, tworzący unikalne i spełniające oczekiwania odbiorców treści, tracą widoczność na rzecz wielkich korporacji medialnych i generycznego contentu. analityka internetowa marketing internetowy
0 4 0 0 0 5.09.2024 Partner Artykuł PartneraProcter & Gamble wspiera lokalne społeczności w ramach współpracy z PCK – Dom Opieki Dziennej w Ciechanowie przechodzi remontProcter & Gamble wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem podejmują kolejną inicjatywę wspierającą lokalne społeczności. Tym razem dotyczy ona Domu Opieki Dziennej w Ciechanowie, miejsca o szczególnym znaczeniu dla wielu potrzebujących. Odnowienie kluczowych pomieszczeń, takich jak kuchnia i łazienka, a także stworzenie nowej pralni ma na celu poprawę warunków dla podopiecznych ośrodka. CSR ESG
0 1 0 0 0 4.09.2024 Ewa Ziętek-MaciejczykESG w centrum strategii biznesowych – nowe przepisy od 2024 roku16 grudnia 2022 roku Unia Europejska ogłosiła przyjęcie dyrektywy CSRD, która dotyczy sprawozdawczości przedsiębiorstw w kontekście zrównoważonego rozwoju. Kraje członkowskie, w tym Polska, zobligowane były do implementacji tej dyrektywy do lipca 2024 roku. CSR ESG
5 1 0 0 0 2.09.2024 Jakub MüllerZwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medaleWspółczesna reklama sportowa to opowieść o mistrzach i kibicach, profesjonalistach i publiczności. Ale, jak pokazują badania, między tymi dwoma biegunami rośnie ruch sportowców amatorów. Marki mogą w swoich reklamach wykorzystać ich zaangażowanie w walce o coś, o co najtrudniej w sporcie amatorskim i wyczynowym – o zwycięstwo. kampanie reklamowe marketing sportowy storytelling
1 4 0 0 0 29.08.2024 Piotr JurgielewiczTrzy rodzaje leadów B2B i 22 sposoby na ich skuteczne pozyskiwanieNie wszystkie leady są sobie równe – istnieją trzy podstawowe rodzaje leadów w B2B, które różnią się między sobą. W tym artykule przedstawię nie tylko te trzy rodzaje leadów, ale także 22 sprawdzone sposoby na ich efektywne pozyskiwanie. content marketing marketing bezpośredni marketing internetowy marketing społecznościowy
1 4 0 0 0 14.08.2024 Redakcja ARTYKUŁ SPONSOROWANYMurale 1664 Blanc rozświetlają na niebiesko Warszawę i WrocławW Warszawie i we Wrocławiu można oglądać wyjątkowe murale marki piwa 1664 Blanc. To element szerszej strategii komunikacji marki, która stawia na związki ze sztuką – nie tylko uliczną. design reklama zewnętrzna
2 4 0 0 0 12.08.2024 Jakub MüllerJak rosną marki luksusowe: nowe dane i badaniaMarki luksusowe uważane są za święte krowy marketingu. Otoczone aurą niedostępności cenowej, mają rzekomo funkcjonować według innych praw komunikacji czy dystrybucji niż marki masowe. To, jak w rzeczywistości działają, pokazują najnowsze badania naukowe oraz raport „True-Luxury Global Consumer Insights”. Jakie są skutki dla konsumentów? badania marketingowe zarządzanie marką