0 1 0 0 0 18.03.2024 Dawid TelepskiDzięki AI wchodzimy na wyższy poziom obsługi klienta – refleksje praktykaDzisiejsze standardy obsługi klienta w niczym nie przypominają tych sprzed kilku, kilkunastu lat. Nasi konsultanci z contact center nadal korzystają ze słuchawek, ale to nie telefon jest ich głównym narzędziem kontaktu z klientem. Obsługują zapytania w blisko trzydziestu językach, w czym w dużej mierze wspierają ich technologie oparte na sztucznej inteligencji – zaznacza Dawid Telepski, dyrektor ds. contact center w LPP. customer experience martech obsługa klienta
0 6 0 0 0 13.03.2024 RedakcjaZaangażowanie to kluczowy element pomiaru skuteczności reklamy. Przepis na dobrą reklamę – podpowiedź od badaczy reklamPrzepisy na zrobienie złej reklamy krążą w branży marketingowej od lat. Przedstawiciele klienta analizują kreacje, które przygotowuje agencja, przez pryzmat zgodności z briefem i obecności wszystkich pożądanych elementów komunikatu. Kierują się chłodną logiką i biorą pod uwagę ogólne wrażenie. Kampanię, która ma wywołać emocje, oceniają poprzez szczegóły, które nie wpływają na jej główne zadanie. Skupiają się często na nieistotnych detalach. badania marketingowe kampanie reklamowe
0 1 0 0 0 12.03.2024 Paulina MazurkiewiczJak dziś osiągnąć poziom obsługi klienta prowadzący do lojalności?Budowanie trwałych relacji, które oparte są na zaufaniu do marki, prowadzi do maksymalizacji wartości. W obecnych czasach istotne jest, by słuchać głosu klientów i zwracać uwagę na to, co jest dla nich najważniejsze. Takie postępowanie prowadzi do wydłużenia cyklu życia klienta, zbudowania stabilnej i jakościowej bazy klientów, a w konsekwencji do osiągania wyższych przychodów. Jak jednak to osiągnąć? Trzeba zacząć od podwyższenia poziomu obsługi. customer experience obsługa klienta programy lojalnościowe i crm
0 1 0 0 0 6.03.2024 Miłosz WójcikKonwertowanie klientów w promotorów – jak dobrze wykorzystać feedback pozakupowyUbiegłoroczne badanie w USA pokazało, że 87% konsumentów regularnie sprawdza opinie dotyczące produktów, które zamierzają nabyć. To jeden z powodów, dla których ważne jest sprawne pozyskiwanie feedbacku pozakupowego i jego późniejsze wykorzystanie do zmiany klientów w promotorów marki. customer experience e-commerce marketing społecznościowy
0 6 0 0 0 4.03.2024 Agata PiechotaJak blog w e-commerce wspiera w podejmowaniu decyzji zakupowych i buduje relacje?Content marketing w świecie e-commerce przydaje się nie tylko do zdobywania ruchu organicznego, ale również – bezpośrednich przychodów. Przemyślany artykuł na blogu sklepu może stanowić impuls do podjęcia decyzji zakupowych przez konsumentów. Raz zdobyta uwaga klienta to doskonały pomost do budowania długotrwałej relacji z marką. content marketing e-commerce
7 3 0 0 0 29.02.2024 Alicja Kwiatkowska-KłączWearables i moda: lepsza technologia ładna czy skuteczna?Mainstreamowe życie wearables zaczęło się w świecie fashion. Z perspektywy 2024 roku stwierdzenie to może wydawać się szokujące, ale warto przypomnieć, w jaki sposób urządzenia do noszenia były wprowadzane do świadomości konsumentów za czasów pierwszego Apple Watcha. Choć obecnie wydaje nam się, że wiemy, po co nam wearables, pierwsi managerowie mieli zupełnie inny pomysł na ich funkcjonowanie. marketing mobilny trendy zarządzanie marką
0 9 0 0 0 26.02.2024 Maciej DobkowiczNowa zmiana w algorytmie Google od marca – jak dostosować stronę po zmianie w Core Web Vitals?O pozycji zajmowanej przez daną stronę w wyszukiwarce Google decyduje wiele czynników, które analizuje specjalny algorytm. Jest on oczywiście pilnie strzeżoną tajemnicą, jednak od czasu do czasu Google przedstawia różnego typu wytyczne i zalecenia dla developerów i marketerów przy okazji jego niektórych aktualizacji. Tak było wcześniej przed „Mobile Friendly Update” czy aktualizacją dla szyfrowania stron HTTPS, a ostatnio w związku z nowymi wskaźnikami Core Web Vitals. analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 0 20.02.2024 Jakub MüllerOd Netflixa do YouTube Shorts. Jak zmieniamy algorytmy rekomendujące treści, a potem te algorytmy zmieniają nasAlgorytmy zastępują ludzi w roli redaktorów, kuratorów informacji, DJ-ów. Jak pokazują najnowsze badania, konsekwencje tej tendencji widać nawet w odbiorze reklamie wideo. To historia wyścigu technologii i działania ludzkiej uwagi. badania marketingowe marketing internetowy marketing społecznościowy
0 3 0 0 0 19.02.2024 Focus NationMarki podnoszące na duchu – fragment Trendbooka 2024 „Człowiek w centrum” agencji Focus NationGdyby w 2018 roku ktoś powiedział Ci, że w następnych pięciu latach doświadczysz globalnej pandemii, dwuletniej wojny tuż przy granicy oraz wysokiej inflacji w całej Europie, to zapewne byś nie uwierzył, a następnie załamał ręce w geście rozpaczy. W 2024 rozważamy, co dla naszej populacji będzie miało mniej destruktywny wpływ: inwazja obcych rodem z „Dnia Niepodległości” czy apokalipsa zombie jak z kultowego serialu „Walking Dead”. trendy
0 3 0 0 1 11.02.2024 Albert StęclikKierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowegoW konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów. zarządzanie marką