0 12 0 0 0 2.02.2023 Aleksandra DygudajJak wyróżnić się w wyszukiwarce – jak tworzyć reklamy online, które będą często klikane i skuteczne?Reklama jest często pierwszym punktem styku użytkownika z twoją firmą. To od niej zależy, czy odbiorca zainteresuje się ofertą i zdecyduje przejść na stronę internetową. Dlatego nawet najlepiej dopracowana struktura kampanii nie zagwarantuje dobrych wyników, jeżeli nie będzie skutecznych reklam. Skutecznych – to znaczy przykuwających uwagę i zachęcających do kliknięcia. analityka internetowa content marketing marketing internetowy
0 2 0 0 0 31.01.2023 dr Anita KijankaJak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech krokówRegularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują. Choć wierzą w swój projekt i poświęcili mu nierzadko sporą część życia, mają problem z przekazaniem światu chociażby tak podstawowych informacji jak te, co w praktyce umożliwia ich produkt. public relations storytelling zarządzanie marką
0 1 0 0 0 25.01.2023 Paweł SądajCzy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje content marketing (i nie tylko)?Prace nad sztuczną inteligencją trwają od dziesięcioleci, ale dopiero ostatnie miesiące przyniosły spektakularne przyspieszenie w rozwoju tej technologii. Wiele wskazuje na to, że AI zadomowi się w wielu dziedzinach życia – w tym także w marketingu – szybciej i w znacznie większym zakresie, niż myśleliśmy. content marketing marketing internetowy martech trendy
0 2 0 0 0 23.01.2023 Jacek SzlakSprzedaż musi mieć misję – ale ta przegrywa z prozą życiaZ wielu ostatnio przeprowadzonych badań wyłania się obraz konsumentów, którzy w kryzysie redukują swoje potrzeby i zamierzają oszczędzać. Rezygnują z zakupów lub szukają okazji – promocji, rabatów, programów gwarantujących zniżki. Ograniczanie konsumpcji, oszczędzanie energii i paliwa – brzmi jak raj dla zwolenników ekologii i zrównoważonego rozwoju. Tylko że to nie działa w ten sposób. Nie wtedy, gdy wymuszają to okoliczności zewnętrzne. badania marketingowe brand purpose felieton zarządzanie marką
0 8 0 0 1 20.01.2023 Agnieszka TokarskaContent seeding: jedna treść, wiele formatów. Jak zaplanować dystrybucję treści?Świetny content to za mało, by wyróżnić się wśród zalewających internet przekazów. Niezbędnym krokiem na drodze dotarcia do odbiorców jest dystrybucja i promocja treści, która nie bez powodu jest nazywana królową contentu. branded content content marketing marketing społecznościowy
0 2 0 0 0 19.01.2023 Marek StaniszewskiMarketing powinien być wyłącznie evidence-based? Bzdura!Wyobraź sobie taki konkurs: oto dwóch projektantów ma trzy miesiące, aby zaprojektować fotel. Do projektu można wykorzystać z góry narzucony zakres materiałów. To jedyne ograniczenie. Na podstawie projektów niezależny producent wyprodukuje oba fotele i zostaną one wystawione na sprzedaż. Kupujący nie będą wiedzieć, kto jest projektantem którego mebla. Jeden twórca stosuje podejście naukowe, drugi twórczo-intuicyjne. Zwycięży ten, którego fotel osiągnie wyższą wartość. Który to będzie? felieton zarządzanie marką
4 1 0 0 0 18.01.2023 Redakcja Artykuł przygotoweany we współpracy z Open ResearchEmotion AI – sztuczna inteligencja w skuteczniejszym badaniu reklam – case study z badania Eye Tracking oraz Face TrackingLudzie coraz częściej oczekują od marek, że będą zmieniały świat. Pomogą uratować planetę i sprawią, że będziemy żyli bardziej harmonijnie. Marki próbują to robić, a mimo to są coraz gorzej oceniane. Jest jednak pewna pozytywna wiadomość dla opiekunów marek. Nowe narzędzia badawcze sprawiają, że w świecie braku koncentracji można lepiej konstruować przekazy reklamowe. badania marketingowe
0 3 0 0 0 17.01.2023 Redakcja Artykuł powstał we współpracy z firmą KolporterZaplanuj klientowi jego podróżCustomer journey warto planować z partnerami, którzy odciążą zasoby firmy. Szczególnie z takimi, którzy mają bogate doświadczenie i szerokie możliwości wsparcia na różnych jej etapach. W jednym miejscu można wtedy zarówno podróż tę rozpocząć, jak i rozwijać przez budowanie długotrwałej więzi z klientem. programy lojalnościowe i crm promocje sprzedaży
0 6 0 0 0 16.01.2023 RedakcjaDlaczego Shopee sobie od nas poszło? – eksperci oceniająShopee zakończyło działalność w Polsce. Stało się tak mimo zbudowania zasięgu, zdobycia użytkowników i zapisania się w popkulturze dzięki agresywnej kampanii reklamowej. Co mogło pójść nie tak? Oceniają eksperci: Karol Bocheński (Rating Captain), Mateusz Herold (DigitalH), Jan Kamiński (Applover), Artur Kotliński (Instytut Badawczy IPC) i Michał Ulidis (Publicon). e-commerce marketing mobilny zarządzanie marką
0 2 0 0 0 13.01.2023 Dorota PindelR&D w marketingu marek B2BR&D to poszukiwanie, usprawnianie i wdrażanie wpływające na efektywność działań prowadzonych przez markę. Te marki, które kierują ofertę do konsumentów, znajdą na ten temat sporo treści. Co jednak z markami B2B? Jak one mogą poszukiwać potencjału dla rozwoju i jego nowych kierunków? martech zarządzanie marką