0 3 0 23.06.2025 Marta KrasowskaCo wiemy o zwycięzcach Effie 2024? Na trop może naprowadzić „Raport Ipsos x Effie Awards Poland 2024”Konkurs Effie to przede wszystkim rozmowa o efektywności. Jednak, jak pokazują przykłady zwycięzców 25. edycji konkursu, efektywnością można wykazywać się na wielu polach. Nie istnieje coś takiego, jak jeden uniwersalny przepis, jedna ścieżka prowadząca do zdobycia przewagi i zbudowania silnej pozycji na rynku. Stąd tak ważny staje się powrót do źródła. Istotna jest też refleksja nad zgłoszeniami. kampanie reklamowe konkursy reklamowe
0 2 0 16.06.2025 Magdalena JabłońskaJak komunikacja otwiera drzwi organizacjom i ich partnerom? „Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi” – relacja z wydarzeniaKomunikacja w trzecim sektorze to nie ozdobnik, tylko narzędzie budowania zaufania, relacji i zmiany społecznej – hasło to silnie wybrzmiało podczas konferencji „Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi”. Tematem przewodnim trzeciej odsłony wydarzenia była komunikacja w szerokim jej słowa znaczeniu: jak, co i do kogo mówić? Bo opowiadać trzeba – świadomie, uczciwie i z głową. CSR ESG wydarzenia branżowe
0 4 0 12.06.2025 Adrianna NowakRemarketing bez potknięć: 8 pułapek, które mogą kosztować twój sklep fortunęRemarketing w Google Ads to jedna z najskuteczniejszych strategii w kampaniach PPC, której nie powinien ignorować żaden właściciel sklepu internetowego. Polega na kierowaniu reklam do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę, dodali produkt do koszyka, przeglądali konkretne kategorie lub wykonali inne istotne działania. Dzięki temu nie trafiasz do przypadkowych odbiorców, ale do osób realnie zainteresowanych twoją ofertą tylko jeszcze niezdecydowanych. analityka internetowa marketing internetowy
0 1 0 9.06.2025 Anna TwardowskaJak być odpornym na kryzys?To, że kryzys przytrafi się niemal każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, jest niemal pewne. Zwłaszcza dziś – gdy kryzysy szybko zyskują globalne zasięgi – zdolność do szybkiego i skutecznego komunikowania się jest ważniejsza niż kiedykolwiek. public relations
0 4 0 9.06.2025 Hybrid Academy Artykuł powstał we współpracy z Hybrid AcademyRetail media a media dla retailu – geolokalizacja jako wsparcie przed progiem sklepuSektor retail mediów dynamicznie rośnie i sięga także po rozwiązania łączące online z offline. W sytuacji, kiedy kluczowe jest przyciągnięcie klienta do placówki stacjonarnej, retailerzy korzystają z precyzyjnego targetowania osób o najwyższym prawdopodobieństwie wizyty zakończonej zakupem. e-commerce handel detaliczny
0 2 0 9.06.2025 Jakub MüllerCo palą zetki? Rytuały i motywacje w świecie przemian technologicznychSejm uchwalił niedawno zakaz sprzedaży e-papierosów nieletnim. Ale do skutecznej walki z paleniem potrzebne jest zrozumienie, dlaczego zetki sięgają po nowe produkty nikotynowe i jak nowe formy produktów zmieniają sposoby ich konsumpcji. Dotyczy to nie tylko zetek, ale i starszych pokoleń. badania marketingowe
0 1 0 4.06.2025 Patrycja FlicińskaMake it real – ewolucja autentyczności w social mediachJest 2018 rok. Wchodzisz na Instagram i widzisz stories influencerki z perfekcyjnie przygotowanym makijażem, nagrane tylko z (według niej) jej lepszego profilu. Influencerka bez zająknięcia recytuje wcześniej przygotowaną treść sponsorowaną (i oczywiście jej nie oznacza). Odświeżasz feed i pojawia się post twojej ulubionej marki kosmetyków. Pokazana tu twarz aktorki jest idealnie wyretuszowana, hasło kampanii brzmi nijako, a ty nie czujesz żadnych emocji i przekazu stojącego za tymi słowami. content marketing marketing społecznościowy sztuczna inteligencja
0 4 0 3.06.2025 Redakcja Artykuł PartneraNowe oblicze kanapki – rebranding i kampania 360 marki DudaRebranding marki wymaga jasnej wizji, ale także precyzyjnego wyczucia rynku i konsumenta. Marka Duda, lider w kategorii wędlin w plasterkach, udowadnia że przemyślane zmiany potrafią tchnąć nową energię w dojrzałą markę o tradycyjnym wizerunku i otworzyć ją na zupełnie nowe możliwości. zarządzanie marką
0 1 0 29.05.2025 Edyta Kwiatkowska-PelizgJak facylitacja pomaga budować skuteczny marketing oparty na prawdziwych insightach?To nie kampania ma być kreatywna, tylko ludzie, którzy ją tworzą, co więcej – powinna być tworzona nie tylko „dla ludzi”, ale i „z ludźmi”. Jak więc uniknąć pułapki tradycyjnego podejścia, czyli tworzenia kampanii w oderwaniu od rzeczywistości? Na ile może pomóc w tym proces facylitacyjny? kampanie reklamowe public relations
0 1 1 26.05.2025 Maria Pietrzyk-WdowiakNieświadome prowadzenie nielegalnych loterii w działaniach marketingowych – jakie mogą być konsekwencje?Chcesz uatrakcyjnić konkurs swojej marki, a przy tym ułatwić zadanie uczestnikom i sobie, stwierdzasz więc – tadam! – „wylosujemy zwycięzcę!”. Niestety, tak się zdarza, a do czego może doprowadzić? prawo promocje sprzedaży