0 1 0 0 0 19.05.2022 Filip ZajdelAI i machine learning na wagę klientaFirmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie. e-mail marketing martech programy lojalnościowe i crm
0 1 0 0 0 18.05.2022 Marta MajPlain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?Hasło user experience odnosi się do doświadczeń użytkownika, który korzysta z produktu cyfrowego. Chcąc zapewnić mu łatwy i przyjemny odbiór i dać szansę jak najlepszego wykorzystania możliwości, które oferujemy, staramy się dopasować do jego wymagań. Podczas projektowania strony, aplikacji czy innego narzędzia musimy przywiązywać wagę do tego, jak prosty w obsłudze jest ten produkt. Na czym polega zatem UX writing? Czym różni się od copywritingu i jaki związek ma z nimi plain language? content marketing customer experience e-commerce marketing internetowy storytelling
0 7 0 0 0 16.05.2022 Maciej OlipraBranding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?Co mają ze sobą wspólnego nietuzinkowa maskotka, migocąca kula dyskotekowa i rustykalne litery? Te wyraziste i angażujące uwagę motywy przewodnie są na szczycie międzynarodowych list trendów w brandingu i projektowaniu w 2022 roku. Odpowiadają one na potrzeby konsumentów. Wprowadzają do ich życia elementy dające im poczucie odskoczni od codziennej rutyny albo możliwość poczucia się młodszym. design kampanie reklamowe shopper marketing trendy zarządzanie marką
0 2 0 0 0 12.05.2022 Paweł BorowikKluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy martech
0 1 0 0 0 12.05.2022 Wiktor Furmańczyk Materiał PartneraWooCommerce vs. PrestaShop – jaką platformę wybrać dla sklepu internetowegoSklepy PrestaShop i WooCommerce to najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce. Oba rozwiązania opierają się na silniku open source – możesz pobrać i zainstalować je za darmo. Mimo wielu wspólnych cech platformy różnią się od siebie pod względem funkcjonalności, działania i obsługi. Dowiedz się, która z nich będzie bardziej dopasowana do potrzeb twojego biznesu online. e-commerce marketing internetowy
2 3 0 0 0 11.05.2022 Mateusz LubczańskiPlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!Gry kuszą reklamodawców od dawna, ale połączenie tych dwóch światów wymaga nie lada obeznania, dobrego smaku i szczęścia do graczy. Wykorzystanie gier jako platformy reklamowej będzie niedługo czymś normalnym – takim rozwiązaniem zainteresowała się dwójka kluczowych rynkowych zawodników. branded content marketing mobilny marketing społecznościowy marketing sportowy
0 22 0 0 1 10.05.2022 Piotr NogalCustomer journey map – case studyAby prawidłowo pokierować ścieżką zakupową klienta, należy go najpierw poznać. Uświadomić sobie, w jakich okolicznościach będzie stykał się z marką i co może okazać się impulsem do zakupu. Mówiąc krótko: do stworzenia customer journey map konieczna jest persona. customer experience e-commerce martech
0 4 0 0 0 8.05.2022 Marcin CichockiSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychZdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość… design kampanie reklamowe psychologia konsumenta
1 1 0 0 0 6.05.2022 Jakub MüllerUnilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenieOd wiosny 2022 roku Unilever formalnie nie ma już w swojej strukturze CMO (chief marketing officera). Zastąpi go chief digital and commercial officer. Zmiany związane z e-commerce zapowiadają też inni giganci FMCG. Wszystko to jest efektem zmian kulturowych i technologicznych, które rozpoczęły się dekadę temu. trendy zarządzanie marką
0 4 0 0 0 4.05.2022 Joanna BojarojćRola Google Maps w obszarze customer experienceDzisiaj chyba nikt nie ma już wątpliwości, że CX, czyli doświadczenia klientów mają ogromne znaczenie w rozwoju biznesu. Zadowolony klient chętniej skorzysta z usług raz jeszcze lub poleci twoją firmę znajomym i rodzinie. Na customer experience składa się wiele elementów, ale dzisiaj chcemy powiedzieć o jednym konkretnym – wizytówce w Google Maps. customer experience e-commerce handel detaliczny marketing mobilny obsługa klienta