
Do najciekawszych serwisów internetowych firmy Coca-Cola należy platforma społecznościowa „Uda się”. Jaki jest marketingowy sens tego serwisu? Co realnie przynosi on firmie?

Zacznę może od początku. Celem serwisu UdaSie.pl jest stworzenie społeczności internetowej wokół marki Coca-Cola.
Społeczności ludzi, którzy dokonali już czegoś w swoim życiu bądź też mają marzenia, chcieliby coś osiągnąć i chcą się podzielić tymi osiągnięciami i/lub marzeniami z innymi.
Jeśli chodzi o to, co daje to naszej marce, to z pewnością najważniejszy jest tutaj aspekt wizerunkowy.
Jest to związane z naszą globalną kampanią „Witaj po radosnej stronie życia”, gdzie główną ideą kreatywną jest inspiracja konsumentów do odkrywania własnej drogi do szczęścia.
Społeczność internetowa „Uda się” jest inspirowana właśnie tą ideą. Wiąże się z radością odkrywania różnych możliwości w życiu i poznawania nowych ludzi.