Uda się po radosnej stronie życia

Szczęściarzom udało się obejrzeć wszystkie filmy z Chuckiem Norrisem, skleić model SU-27 i zwiedzić Australię. Polecieć balonem, umówić się na randkę z Cristiano Ronaldo, wygrać w piłkarzyki – to dopiero cele, jakie stawiają sobie użytkownicy serwisu „Uda się”. Internetowe serwisy społecznościowe – czy nazwiemy to trendem Web.2.0, czy też nie – wkraczają w świat wielkiego marketingu. „Uda się” to interesujący projekt stworzenia takiej społeczności wokół marki Coca-Cola i charakterystycznych dla niej wartości.

O korzyściach, jakie płyną z wprowadzenia serwisu oraz o innych projektach marketingowych Coca-Coli mówi Grzegorz Gęsik w rozmowie z Tomaszem Gregorczykiem

Grzegorz Gęsik

Junior brand manager w firmie Coca-Cola

Uda się po radosnej stronie życia
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Do najciekawszych serwisów internetowych firmy Coca-Cola należy platforma społecznościowa „Uda się”. Jaki jest marketingowy sens tego serwisu? Co realnie przynosi on firmie?

Grzegorz GęsikGrzegorz Gęsik

Zacznę może od początku. Celem serwisu UdaSie.pl jest stworzenie społeczności internetowej wokół marki Coca-Cola.

Społeczności ludzi, którzy dokonali już czegoś w swoim życiu bądź też mają marzenia, chcieliby coś osiągnąć i chcą się podzielić tymi osiągnięciami i/lub marzeniami z innymi.

Jeśli chodzi o to, co daje to naszej marce, to z pewnością najważniejszy jest tutaj aspekt wizerunkowy.

Jest to związane z naszą globalną kampanią „Witaj po radosnej stronie życia”, gdzie główną ideą kreatywną jest inspiracja konsumentów do odkrywania własnej drogi do szczęścia.

Społeczność internetowa „Uda się” jest inspirowana właśnie tą ideą. Wiąże się z radością odkrywania różnych możliwości w życiu i poznawania nowych ludzi.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się