3.03.2021Czy to są czasy dla zbuntowanych marek?Marketing może nawiązywać do wielu obszarów buntu. Granicą sensowności tego będzie granica wpływu i możliwości działania w danym obszarze. (...) Totalna neutralność wydaje się złą strategią w czasach, kiedy burzliwie ścierają się wartości, a jednocześnie panuje przeładowanie marketingowe produktami i usługami. O zbuntowanych markach rozmawiamy z Agnieszką Kwaśniewską, chief strategy officer w agencji Saatchi & Saatchi 0 0 0
27.02.2021Bunt wybija nas z koleinMoment buntu to moment karnawału, czas eksperymentowania, sprawdzania, o ile możemy poprzesuwać granice. Co w tym czasie mogą zrobić marki? Jak zareagować? O buncie i markach zbuntowanych rozmawiamy z Robertem Zydlem, dyrektorem Muzeum Etnograficznego w Warszawie i prowadzącym konferencję Zbuntowane Marki. 0 0 0
23.03.2020Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemiiJak ekonomia behawioralna może pomóc w trakcie epidemii? Czy można nakłonić ludzi do spłacania długów? I do tego poprawić im samopoczucie? Jak projektować ścieżkę przez Ikeę, żeby starsi ludzie kupowali więcej? Gdzie są granice etyczne projektowania zachowań? Rozmawiamy o tym z dr Agatą Romaniuk, właścicielką agencji Blink Spark a Change 0 0 1
19.03.2020Realia niesieciowej agencji interaktywnej – płyniesz z klientem w tej samej łodziMamy całkiem inny sposób myślenia niż w agencjach sieciowych. Utrzymuje się u nas duch niezależności i otwartości. Agencję niezależną klient wybiera dlatego, że chce z nią pracować. Nikt jej go nie podarował. To jest całkiem inna perspektywa i relacja. Stąd bierze się przedsiębiorczość. Z Grzegorzem Krzemieniem, prezesem agencji GoldenSubmarine rozmawialiśmy jeszcze przed pandemią o zaletach i wyzwaniach niezależności agencji, rzeczywistości postcyfrowej i o trendach 0 0 0
11.03.2020Od trafnego insightu do sukcesu sprzedażowegoProces tworzenia insightu konsumenckiego jest skomplikowany, czasochłonny, ale finalnie najbardziej przesądzający o sukcesie. Im więcej czasu poświęciło się na gruntowną analizę, zrozumienie konsumentów, pogłębienie insightów konsumenckich i znalezienie wśród nich tego kluczowego, tym większy był rynkowy sukces produktu. O shopper marketingu, ekonomii behawioralnej i kluczowych zasobach konsumentów oraz marki rozmawiamy z Agatą Matuszewską-Pyc, business unit managerem w Open Research 0 0 0