Szukamy okazji

Jeszcze kilka lat temu nikt nie śnił o internetowych serwisach porównujących ceny. Dziś przez porównywarki przechodzi około 7% polskiego handlu on-line. Jest to niewielki wynik przy 50% w Wielkiej Brytanii, ale wskazuje na potencjał i tak już niezwykle dochodowej działalności. O technicznych i biznesowych zasadach funkcjonowania porównywarek rozmawiamy z Mariuszem i Tomaszem Janiszewskimi, twórcami serwisu Skapiec.pl. Bracia opowiedzą o narodzinach pomysłu, trudnych początkach, najlepszych sposobach rywalizacji z konkurencją oraz zaletach i wadach prowadzenia rodzinnego biznesu.

Z braćmi Janiszewskimi rozmawia Tomasz Gregorczyk

Mariusz Janiszewski

Dyrektor Zarządzający Skapiec.pl. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Współtwórca serwisu internetowego Skapiec.pl. W 2002 roku rozpoczął współpracę z Logotec Enterprise - wrocławską firmą wdrażającą systemy informatyczne, w której przez dwa lata pracował w charakterze konsultanta. Karierę zawodową kontynuował w Kerio Technologies Polska, gdzie jako dyrektor generalny odpowiadał za bieżące zarządzanie firmą oraz wytyczanie strategii jej rozwoju. Od blisko dwóch lat prowadzi serwis porównujący ceny Skapiec.pl.

Tomasz Janiszewski

Dyrektor ds. rozwoju Skapiec.pl. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Współtwórca serwisu internetowego Skapiec.pl. Karierę zawodową rozpoczął i kontynuuje w serwisie Skapiec.pl.
Szukamy okazji
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Zacznijmy od początku. Jak powstał serwis Skąpiec.pl?

Tomasz Janiszewski

W zasadzie od dziecka interesowaliśmy się komputerami. Kilka lat temu chcieliśmy kupić jakieś części komputerowe i zaczęliśmy szukać w Internecie informacji, gdzie można takie części kupić najtaniej. Narodził się wtedy pomysł na stworzenie jednego miejsca, w którym można by znaleźć i porównać wszystkie ceny oferowane przez sklepy. W ten sposób się zaczęło. Wtedy w Polsce nie było jeszcze takiej strony.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się