Nowe narzędzie, nie dyscyplina

Neuromarketing nie rozwiąże wszystkich problemów marketingu, ale w niektórych dziedzinach może być użytecznym narzędziem. Opór środowiska marketingowego budzi nie tyle neuromarketing jako taki, ile jego swoisty żargon. Kontrowersje zaczynają się już przy nazwie...

rozmawia Tomasz Gregorczyk

Tim Ambler

Senior fellow w London Business School, gdzie zajmuje się problematyką marketingu globalnego oraz prowadzenia biznesu w Chinach. Autor książki „Marketing od A do Z”.
Nowe narzędzie, nie dyscyplina
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Nie lubi pan terminu „neuromarketing”.

Tim AmblerTim Ambler

Nie lubię.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się