Lojalnościowe webinary

Jak budować pozytywne relacje z klientami, prowadzić programy lojalnościowe – tym zagadnieniom poświęcone są wirtualne seminaria organizowane przez Comarch. Przygotowywane we współpracy z zewnętrznymi konsultantami firmy, spotkania te są adresowane do wszystkich zainteresowanych problematyką lojalności w biznesie.

Założenia, tematykę oraz szczegóły projektu przedstawia Andrzej Przewięźlikowski w rozmowie z Krzysztofem Nowakiem

Andrzej Przewięźlikowski

Dyrektor subsektora lojalności i marketingu w Comarch SA

Lojalnościowe webinary
Krzysztof Nowak

Jacy klienci korzystają z tych wirtualnych spotkań?

Andrzej PrzewięźlikowskiAndrzej Przewięźlikowski

Początkowo byli to głównie klienci amerykańscy, bo tam marketing poprzez tzw. social media jest najbardziej rozwinięty. Są to ludzie z branży finansowej, handlu detalicznego, z linii lotniczych. Generalnie retail jest branżą bardzo chłonną, jej reprezentanci chętnie korzystają z nowinek technologicznych. Od dwóch lat samymi programami lojalnościowymi interesowało się również coraz więcej banków. W naszych spotkaniach uczestniczą także konsultanci i inni partnerzy działający w tych obszarach.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się