Ten rynek nie jest jeszcze nasycony

Planowane otwarcie nowego, ogromnego centrum handlowego Bonarka City Center budzi w Krakowie wiele emocji i oczekiwań.

O podstawach, dotychczasowej realizacji oraz perspektywach tego rozległego projektu z Dariuszem Rudzińskim rozmawia Krzysztof Nowak

Dariusz Rudziński

Dyrektor zarządzający Bonarka City Center
Ten rynek nie jest jeszcze nasycony
Krzysztof Nowak

Czy istniał jakiś klucz, według którego dobierani byli najemcy do Centrum Bonarka?

Dariusz RudzińskiDariusz Rudziński

Jeśli buduje się w Polsce centrum handlowe o takiej powierzchni najmu, to zaprasza się praktycznie wszystkich. Tutaj trzeba mieć ofertę dla bardzo szerokiego spektrum klientów. Zarówno ci z najwyższej półki, jak i ci, którzy są nastawieni na walkę cenową, znajdą tutaj miejsce. Nasza strategia to nie tylko zagraniczne, ale także krajowe marki. Oprócz sklepów międzynarodowych sieci klienci napotkają tu i mniejsze, rodzime butiki.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się