30.10.2015Polak zmienia ekrany, ale kanapy nie wymienił od latTelewizor dla wielu osób przestał być centralnym punktem domu – nie jest to chyba zaskakujące. Podczas badań w polskich domach można jednak przeżyć niejedno zaskoczenie. Z badaczką Julią Izmałkową (Izmałkowa Consulting) rozmawia Jakub Müller 0 0 0
13.10.2015Kim jest pokolenie New Balance? Jak wygląda normcore w polskim wydaniu?Normcore to jeden z bardziej tajemniczych trendów ostatnich lat. Czy istnieje w Polsce i jak rozpoznać jego reprezentanta na ulicy? Czy ogranicza się tylko do mody i jak duży ma potencjał rynkowy? Z autorkami badania na temat polskiego normcore’u, Alicją Wysocką-Świtałą (Clue PR) i Martą Biercą (CPC), rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
23.01.2008Uległość wobec pudełkaJak duży wpływ ma opakowanie na decyzje zakupowe? Czy konsumenci czytają teksty na opakowaniach? Czy opakowania wykonane z ekologicznych materiałów są częściej wybierane? Czym grożą w packagingu nieprzemyślane eksperymenty i co może komunikować sam kolor? O opakowaniach z Tomaszem Baranem (PBS DGA) rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
3.12.2008Młodzi nie chcą miłej atmosferyCzego w żadnym razie nie powinniśmy robić, chcąc dotrzeć do nastolatków z przekazem marketingowym online? Jak postrzegają oni reklamę internetową i dlaczego tak wielu z nich ma problemy z koncentracją? Z Julią Izmałkową rozmawia Jakub Müller 0 0 0
22.11.2007Ważna jest obecność, transparentność i szczerośćMarki istnieją w Internecie nie tylko dzięki bannerom, e-mailingom i filmom na YouTube. Pojawiają się także w setkach dyskusji i opinii wyrażanych na blogach, forach i grupach dyskusyjnych. Nie da się w pełni kontrolować internetowych rozmów, można jednak wpływać na ilość i jakość swojej obecności w Sieci, angażując do tego tak zwanych ewangelistów marki. O amplifyingu internetowym z Mariuszem Woźnickim (Harder&Harder) rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0