13.10.2015Kim jest pokolenie New Balance? Jak wygląda normcore w polskim wydaniu?Normcore to jeden z bardziej tajemniczych trendów ostatnich lat. Czy istnieje w Polsce i jak rozpoznać jego reprezentanta na ulicy? Czy ogranicza się tylko do mody i jak duży ma potencjał rynkowy? Z autorkami badania na temat polskiego normcore’u, Alicją Wysocką-Świtałą (Clue PR) i Martą Biercą (CPC), rozmawia Tomasz Gregorczyk
24.07.2017Reklama to people businessW wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne. O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media
13.12.2023Jedyne, co zostaje w agencjach reklamowych, to kreatywność. Chcę ją prowadzić do konkretnych rezultatówChciałbym, żeby Kierunek Kreatywny był miejscem, do którego klienci przychodzą, kiedy szukają dużych pomysłów, niezależnych od mediów. My im je sprawnie dostarczymy. O kreatywności, roli agencji reklamowych, a także przetargach rozmawiamy z Albertem Stęclikiem, CEO w agencji Kierunek Kreatywny.
19.08.2009Klient postmodernistyczny jest rozdarty„Marketing jest ściśle powiązany z kulturą konsumentów, do których kieruje swój przekaz” – mówi w rozmowie na temat wpływu kultury postmodernistycznej na współczesną komunikację marketingową prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska. W wywiadzie m.in. o tym, jak ponowoczesność wpływa na rozwój tzw. marketingu doświadczeń i ambient mediów oraz dlaczego sieci handlowe starają się odtworzyć atmosferę jarmarku w miejscach sprzedaży. rozmawia Jakub Müller
15.05.2013Jak (nie) zarządzać agencją PR. Wywiad z Pawłem TrochimiukiemNawet firmy, które mają duży potencjał merytoryczny, nie rozwijają się tak, jak powinny. Są po prostu źle zarządzane – Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion nie zostawia suchej nitki na kompetencjach osób zarządzających agencjami PR w Polsce. rozmawia Tomasz Gregorczyk