13.10.2015Kim jest pokolenie New Balance? Jak wygląda normcore w polskim wydaniu?Normcore to jeden z bardziej tajemniczych trendów ostatnich lat. Czy istnieje w Polsce i jak rozpoznać jego reprezentanta na ulicy? Czy ogranicza się tylko do mody i jak duży ma potencjał rynkowy? Z autorkami badania na temat polskiego normcore’u, Alicją Wysocką-Świtałą (Clue PR) i Martą Biercą (CPC), rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
15.05.2013Jak (nie) zarządzać agencją PR. Wywiad z Pawłem TrochimiukiemNawet firmy, które mają duży potencjał merytoryczny, nie rozwijają się tak, jak powinny. Są po prostu źle zarządzane – Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion nie zostawia suchej nitki na kompetencjach osób zarządzających agencjami PR w Polsce. rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
24.07.2017Reklama to people businessW wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne. O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media 0 0 2
23.01.2008Uległość wobec pudełkaJak duży wpływ ma opakowanie na decyzje zakupowe? Czy konsumenci czytają teksty na opakowaniach? Czy opakowania wykonane z ekologicznych materiałów są częściej wybierane? Czym grożą w packagingu nieprzemyślane eksperymenty i co może komunikować sam kolor? O opakowaniach z Tomaszem Baranem (PBS DGA) rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
24.04.2013Tradycyjny marketing się nie sprawdza. Douglas Holt proponuje branding kulturowyKłopoty takich marek jak Levi’s czy Cadillac były spowodowane przez czynniki kulturowe. Firmy nie potrafiły właściwie zdiagnozować swoich przypadłości. Jeśli w dłuższej perspektywie nie wpisuje się marki w żaden istotny dyskurs społeczny i nie odświeża jej wartości, w końcu może ona stracić jakiekolwiek kulturowe znaczenie. Z Douglasem Holtem, autorem koncepcji brandingu kulturowego, rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 1