13.10.2015Kim jest pokolenie New Balance? Jak wygląda normcore w polskim wydaniu?Normcore to jeden z bardziej tajemniczych trendów ostatnich lat. Czy istnieje w Polsce i jak rozpoznać jego reprezentanta na ulicy? Czy ogranicza się tylko do mody i jak duży ma potencjał rynkowy? Z autorkami badania na temat polskiego normcore’u, Alicją Wysocką-Świtałą (Clue PR) i Martą Biercą (CPC), rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
24.07.2017Reklama to people businessW wypadku marek globalnych nie ma za wiele miejsca na wzrosty, fajerwerki przywództwa i przełomy komunikacyjne. O sytuacji polskiej reklamy, pracy z celebrytami oraz o agencji Bridge2Fun mówi Rafał Baran, prezes 4Fun Media 0 0 2
15.05.2013Jak (nie) zarządzać agencją PR. Wywiad z Pawłem TrochimiukiemNawet firmy, które mają duży potencjał merytoryczny, nie rozwijają się tak, jak powinny. Są po prostu źle zarządzane – Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion nie zostawia suchej nitki na kompetencjach osób zarządzających agencjami PR w Polsce. rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
23.03.2020Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemiiJak ekonomia behawioralna może pomóc w trakcie epidemii? Czy można nakłonić ludzi do spłacania długów? I do tego poprawić im samopoczucie? Jak projektować ścieżkę przez Ikeę, żeby starsi ludzie kupowali więcej? Gdzie są granice etyczne projektowania zachowań? Rozmawiamy o tym z dr Agatą Romaniuk, właścicielką agencji Blink Spark a Change 0 0 1
19.08.2009Klient postmodernistyczny jest rozdarty„Marketing jest ściśle powiązany z kulturą konsumentów, do których kieruje swój przekaz” – mówi w rozmowie na temat wpływu kultury postmodernistycznej na współczesną komunikację marketingową prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska. W wywiadzie m.in. o tym, jak ponowoczesność wpływa na rozwój tzw. marketingu doświadczeń i ambient mediów oraz dlaczego sieci handlowe starają się odtworzyć atmosferę jarmarku w miejscach sprzedaży. rozmawia Jakub Müller 0 0 0