29.09.2023Nie ma czegoś takiego jak tradycyjna bankowośćNasza sieć sprzedaży podkreśla, że jest im łatwiej, jeśli mają kontekst ciekawej marki, która proponuje atrakcyjny przekaz. Wówczas jest przestrzeń do tego, by budować relację emocjonalną z klientem. O zielonej strategii banku, VeloMarkecie i przekształcaniu banku w fintech rozmawiamy z Katarzyną Meissner, dyrektor zarządzającą obszaru komunikacji i marketingu w VeloBanku
29.08.2023W marketingu ofert turystycznych wiele może wydarzyć się „po drodze”Jeśli iluś touroperatorów ma podobne ceny i oferty, to ważne stają się emocje, wartości zgodne z przekonaniami naszych klientów. (…) Sprzedajemy rodzaj marzenia, które później jest zależne od pogody, recepcjonisty, hotelu… O wyzwaniach w marketingu biur podróży opowiada nam Marcin Tobiasz, menedżer marketingu w Exim Tours
23.08.2023Zawsze coś się trzęsie – projektowanie customer experience w mobileZdarza się, że podczas badań pomysł ewoluuje w inną stronę, niż przewidywaliśmy na początku. I to jest właśnie piękne w badaniach z użytkownikami, że możemy wyjść z czymś zupełnie innym, niż przyszliśmy. O projektowaniu customer experience w mobile rozmawiamy z Konradem Synoradzkim, senior managerem w Allegro
18.07.2023Sztuczna inteligencja i SEO w wyszukiwarkachOd piętnastu lat wszyscy mówią, że SEO umiera. Równocześnie wartości budżetów na SEO co roku rosną, i to więcej niż inflacja. Z AI w wyszukiwarkach mamy zaś dwa problemy: wydajności i użytkowników. Z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress i seryjnym przedsiębiorcą, rozmawiamy o AI, SEO, CM oraz przyszłości mediów
10.07.2023Jak sprawić, żeby dział kreatywny regularnie wygrywał nagrody?Nie raz zdarzyło nam się wręcz dopłacić do któregoś z szalonych pomysłów. Tak bardzo wierzyliśmy w to, że da nam zupełnie inną wartość niż pieniądze. Z Dawidem Szczepaniakiem (chief creative officer & partner w agencji VMLY&R Poland) rozmawiamy o narzędziach, które wyzwalają kreatywność i o ryzyku innowacyjności, które się opłaca