16.10.2018Prosta opowieść o życiowych decyzjachPowiedzmy sobie szczerze: komunikacja marketingowa jest elementem wspierającym sprzedaż. Z szefem sprzedaży śmiejemy się, że dobra reklama to taka, która nie przeszkadza. Obecnie weszliśmy w platformę, która będzie może mniej kreatywna, bardziej dosłowna, ale przez to bliska ludziom. O kampaniach reklamowych PKO BP w ramach nowej platformy kreatywnej „Kluczowe decyzje” opowiada Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego 0 0 0
13.09.2018Jak zdobyć kompetencje digitalowe?Przekrojowa wiedza ekspercka pozwala swobodnie poruszać się po rynku i prowadzić rozmowy z przedstawicielami agencji, domów mediowych czy dostawcami narzędzi technologicznych. To sprzyja podejmowaniu optymalnych decyzji o współpracy, realizacji kampanii czy wdrożeniach projektów i selekcji platform. O edukacji w e-marketingu i certyfikacji umiejętności z Arturem Maciorowskim rozmawia Dorota Jarosz 0 0 0
16.08.2018Influencerzy w świecie animacji. Szefowe marketingu PepsiCo opowiadają o promowaniu marki CheetosPolska jest jednym z czołowych rynków, jeśli chodzi o zaawansowanie w komunikacji digitalowej. O współpracy z influencerami przy kampanii Cheetos opowiadają Karolina Demus i Barbara Romaniuk z PepsiCo 0 0 0
9.07.2018Dinozaury muszą patrzeć pod nogi. O postrzeganiu mobile przez branżę i młodych użytkownikówStarzejemy się jako branża, nie traktujemy zaś poważnie młodszych, nastolatków. A ich interakcja ze smartfonem to esencja mobilności. Branża zdaje się tego nie widzieć. O najmłodszych użytkownikach mobile i rewolucji, jaka nas czeka dzięki interfejsom głosowym rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick 0 0 0
3.07.2018Chodzi o konsumenta ze smartfonem w rękuZawsze mówiłam, że aplikacja mobilna nie jest konieczna. I nie o to chodzi, że akurat dzisiaj w 2018 roku nie jest konieczna. Nigdy nie była. O rozwoju branży mobile rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick 0 0 1