2.06.2022Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencjiTo grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa. O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency) 0 0 0
28.04.2022Kręgosłup marek nie powinien być na sprzedażGrzech pierworodny, do którego agencje także się przyłożyły, to nieufność. Musimy nauczyć się na nowo dialogu. Nauczyć się, jak przekładać przekaz CSR czy brand purpose na codzienny dialog. O nowej roli marek w świecie wypełnionym konfliktami rozmawiamy ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Polska & CEE 0 0 0
5.04.2022Niedoceniana siła idei w marketinguKampanie marek Żubr i Tyskie w konkursie Klubu Twórców Reklamy i Innovation w 2021 r. zdobyły łącznie 11 nagród. Receptą na sukces okazały się nie tylko kreatywność i innowacyjność, lecz również odwaga podążania za ideami i odpowiedzialność społeczna. Rozmawiamy o tym z Tycjanem Lewandowskim, dyrektorem marki Tyskie i Żubr 0 0 0
17.11.2021Czy karać influencerów?Zacieranie się granic między reklamą a neutralnym przekazem jest coraz większym problemem w internecie. Oczywiście nie jest naszą intencją karanie niepełnoletnich, ale na pewno chcemy zwrócić uwagę całej branży na istnienie ram prawnych. Inaczej mówiąc, nie jest naszą intencją karanie osób, które popełniły błędy nieświadomie, ale wyeliminowanie tych nadużyć, które powstały w sposób świadomy i celowy. O influencer marketingu rozmawiamy z prezesem UOKiK, Tomaszem Chróstnym. 0 0 0
7.11.2021Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwieBadania pokazały nam, co rolnicy myślą, co czują. Poznałyśmy ich bolączki, to co kochają, co lubią, czego wymagają. Zrozumieliśmy, że dla nich praca to życie. I musimy – a nawet więcej – chcemy im to życie i pracę ułatwić. O marketingu rolniczym rozmawiamy z Moniką Leksowską z Kramp/Grene oraz Iwoną Szwajkajzer i Małgorzatą Mickiewicz z agencji KHS 0 0 1