Poprawiać biznes, a nie zastawiać pułapki na klientów

Zapomnijmy o wyłudzaniu kliknięć czy agresywnym pozyskiwaniu klienta! Nie na tym polega właściwe wykorzystanie znajomości zasad ekonomii behawioralnej.

Z Daliborem Šumigą, szefem agencji Promosapiens, rozmawia Jacek Szlak

Dalibor Šumiga

Założyciel i szef chorwackiej agencji Promosapiens, specjalizującej się w marketingu behawioralnym. Ekspert marketingu behawioralnego i Google Ambassador w Chorwacji.

Poprawiać biznes, a nie zastawiać pułapki na klientów
Jacek SzlakJacek Szlak

Czy zasady ekonomii behawioralnej są uniwersalne? Czy te same błędy poznawcze i heurystyki można wykorzystać na każdym rynku? A może czasem trzeba brać pod uwagę wpływ kultury?

Dalibor ŠumigaDalibor Šumiga

Nie ma czegoś takiego jak uniwersalne zasady. Można natomiast wyznaczyć pewne podstawy, bazując na wiedzy z dostępnych badań i analiz. Niezbędne jest jednak testowanie.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja