Partnerzy

FreshMail to nowoczesne i przyjazne dla użytkownika narzędzie dostępne on-line, które umożliwia sprawne prowadzenie kampanii e-mail marketingowych. Pozwala także na tworzenie wartościowych list mailingowych, monitorowanie reakcji odbiorców i zarządzanie danymi subskrybentów. www.freshmail.pl

Agencja badawcza Open Research posiada szerokie doświadczenie w zakresie badań konsumenckich i shopperowych. Korzystając z nowych technologii i oferuje zestaw unikalnych rozwiązań na częste problemy badawcze klientów w zakresie: badań konsumenckich, shopperowych, poszukiwania insightów do zwiększania sprzedaży.

W swoich badaniach stosuje nieinwazyjne obserwacje zachowań kupujących, analizuje sposób podejmowania decyzji w sklepie oraz łączy tę wiedzę z danymi deklaratywnymi. Dzięki połączeniu dwóch obszarów uzyskuje pełny obraz zachowań zakupowych konsumentów. Na podstawie wyników badań rekomenduje rozwiązania mające na celu efektywne wpłynięcie na sprzedaż.

Różnorodne projekty dla liderów z branż FMCG oraz sieci handlowych czynią ich ekspertami w prowadzeniu badań konsumenckich i shopperowych. www.openresearch.pl

Misją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest podnoszenie standardów komunikacji marketingowej. Realizuje ją m.in. poprzez organizowanie konkursów branżowych (Effie, Media Trendy, Polski Konkurs Reklamy KTR). Jest również przedstawicielem w Polsce międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

W ramach swojej działalności Stowarzyszenie od 9 lat tworzy Szkołę Strategii Marki, unikatowy projekt edukacyjny poświęcony szkoleniom umiejętności strategicznego myślenia w całym procesie planowania komunikacji. Interaktywna forma zajęć, duża liczba studiów przypadku, ćwiczenia i kontakt z wykładowcami, praktykami z wiodących agencji oraz marketerami umożliwiają zdobycie wiedzy o całościowym procesie komunikacji marki. www.ssm.edu.pl