GetResponse to polska platforma do e-mail marketingu, oferująca kompleksowe narzędzia do rozwijania bazy odbiorców oraz angażowania subskrybentów przekształcając ich w lojalnych klientów.
Od ponad 25 lat klienci wybierają GetResponse ze względu na przyjazne dla użytkownika rozwiązania, wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta 24/7 w ośmiu językach oraz zaawansowane funkcjonalności, które wykraczają poza email marketing – narzędzia do tworzenia kampanii wspomagane sztuczną inteligencją, automatyzację i narzędzia do komunikacji, takie jak formularze, pop-upy, landing pages, webinary na żywo, które pomagają firmom budować markę, sprzedawać produkty i usługi oraz budować społeczność.
Elastyczne plany cenowe pozwalają na dopasowanie narzędzia do swoich potrzeb. Obecnie GetResponse składa się z trzech kluczowych rozwiązań – platformy GetResponse, rozwiązania e-mail marketingowego dla przedsiębiorców indywidualnych oraz małych i średnich firm; GetResponse MAX, rozwiązania e-mail i marketing automation dostosowanego do potrzeb organizacji średniej wielkości i firm wysyłających duże liczby wiadomości; oraz programów partnerskich i agencyjnych GetResponse.
Dzięki obecności w ponad 180 krajach na wszystkich kontynentach i platformie dostępnej w sześciu językach, GetResponse obsługuje ponad 400 000 klientów, którzy wysyłają 765 milionów e-maili tygodniowo.
www.getresponse.pl
Agencja badawcza Open Research posiada szerokie doświadczenie w zakresie badań konsumenckich i shopperowych. Korzystając z nowych technologii i oferuje zestaw unikalnych rozwiązań na częste problemy badawcze klientów w zakresie: badań konsumenckich, shopperowych, poszukiwania insightów do zwiększania sprzedaży.
W swoich badaniach stosuje nieinwazyjne obserwacje zachowań kupujących, analizuje sposób podejmowania decyzji w sklepie oraz łączy tę wiedzę z danymi deklaratywnymi. Dzięki połączeniu dwóch obszarów uzyskuje pełny obraz zachowań zakupowych konsumentów. Na podstawie wyników badań rekomenduje rozwiązania mające na celu efektywne wpłynięcie na sprzedaż.
Różnorodne projekty dla liderów z branż FMCG oraz sieci handlowych czynią ich ekspertami w prowadzeniu badań konsumenckich i shopperowych. www.openresearch.pl