Rekomendacje nieszkodliwe dla konsumenta

Choć co jakiś czas daje się słyszeć głosy zapowiadające zmierzch epoki programów lojalnościowych, firmy decydują się na budowanie relacji z klientami właśnie przy pomocy tego narzędzia. W związku z tym na rynku pojawiają się kolejne – mniej lub bardziej skuteczne – programy.

O projektach, które zdobyły uznanie specjalistów, pracach wdrożeniowych i prowadzeniu programów w sektorze B2B z Damianem Guczą rozmawia Izabela Woroniecka

Damian Gucza

Koordynator komunikacji bezpośredniej w ING Nationale-Nederlanden. Studiował marketing i zarządzanie oraz... stomatologię. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w: MRM/Momentum, Euro RSCG Marketing House, Pegasus Advertising i Gruppa 66/Ogilvy. Za wdrażanie programów lojalnościowych w sektorze B2B otrzymał następujące nagrody: Złota Strzała Media Marketing Polska 2004 za program przygotowany dla ICI Paints – marki Dulux, Hammerite, Pillak; Złota Strzała Media Marketing Polska 2005 oraz Wyróżnienie Boomerang 2005 za program przygotowany dla Boehringer Ingelheim (Geriavit, Mucosolvan, Venastat, Menofem); Grand Prix Golden Arrow 2006 za program przygotowany dla Polfa Kutno IVAX.

Rekomendacje nieszkodliwe dla konsumenta
Izabela Woroniecka

Jak to się stało, że marketing wygrał ze stomatologią?

Damian GuczaDamian Gucza

Tak naprawdę to wygrała reklama. Podczas studiów stomatologicznych koledzy z kwatery narzekali, że nie oddaję pilota i nie chcę zmieniać kanału, jak zaczynają się reklamy… A ja z uporem się w nie wpatrywałem i podziwiałem ówczesne dzieła początkujących agencji reklamowych w Polsce.

Studia stomatologiczne to studia, które nie dają pola dla kreatywności i analitycznego myślenia, a ja po prostu nie potrafię tak studiować. Musiałem je zmienić na coś naprawdę interesującego, więc trafiłem do amerykańsko-polskiego college’u w Bielsku Białej i rozpocząłem studia ze specjalizacją w reklamie i promocji.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się