Sztuczna inteligencja i SEO w wyszukiwarkach

Od piętnastu lat wszyscy mówią, że SEO umiera. Równocześnie wartości budżetów na SEO co roku rosną, i to więcej niż inflacja. Z AI w wyszukiwarkach mamy zaś dwa problemy: wydajności i użytkowników.

Z Pawłem Strykowskim, CEO WhitePress i seryjnym przedsiębiorcą, rozmawiamy o AI, SEO, CM oraz przyszłości mediów

Paweł Strykowski

Seryjny przedsiębiorca. Pomysłodawca i CEO firmy WhitePress, jednej z pierwszych w Polsce platform optymalizujących realizację kampanii content i influencer marketingowych (spółka aktywna na ponad 20 rynkach europejskich) oraz Aplikuj.pl – serwisu z ogłoszeniami o pracę (ponad 1,3 mln UU). Udziałowiec i współzałożyciel WizjaNet – spółki tworzącej rozwiązania dla biznesu i oświaty. Ukończył studia doktorskie w Instytucie Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk (temat związany z AI) w wieku 23 lat. W biznesie stawia na rozwój i optymalizację.

Sztuczna inteligencja i SEO w wyszukiwarkach
Jacek SzlakJacek Szlak

Porozmawiajmy o trójkącie pojęć, które dotyczą obszarów rozwoju twojej firmy. Ten trójkąt to z jednej strony content marketing, z drugiej SEO, a z trzeciej – oczywiście sztuczna inteligencja.

Paweł StrykowskiPaweł Strykowski

[śmiech] Jeśli spytałbyś mnie dziesięć sekund temu, jaki to trójkąt, pewnie bym zgadł.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja