Klimat miejsca ma decydujące znaczenie

Istnieją centra handlowe, które otwierają sklepy ze znanymi markami, niemal nie prowadząc działań promocyjnych – i mimo to dobrze prosperują. Problem pojawi się, gdy konkurencja skuteczniej dotrze z przekazem do konsumenta.

Z Martą Drzewiecką rozmawia Jakub Müller

Marta Drzewiecka

Dyrektor marketingu Silesia City Center

Klimat miejsca ma decydujące znaczenie
Jakub MüllerJakub Müller

Jak zostaje się jurorem reprezentującym całą Europę Wschodnią w Solal Marketing Awards, międzynarodowym konkursie dotyczącym marketingu centrów handlowych?

Marta DrzewieckaMarta Drzewiecka

Uzyskanie zaproszenia do jury wymaga spełnienia kilku wymogów formalnych. Pierwszy z nich to minimum trzyletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w centrum należącym do organizującej konkurs Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych. Poza tym trzeba uzyskać rekomendację przewodniczącego jury i ostateczną akceptację władz organizacji.

Uzyskanie rekomendacji ma związek z kwestiami bardziej nieformalnymi, przede wszystkim aktywnością na arenie międzynarodowej – choćby poprzez uczestnictwo w międzynarodowych szkoleniach i konferencjach organizowanych przez wspomnianą Radę.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się