Ciekawie się dzieje

Konkurencyjność panująca w Internecie zahartowała podmioty naszego rynku i w konfrontacji z rozleniwionymi agencjami offline są one w lepszej pozycji do wchodzenia w nowe przestrzenie.

O potencjale branży internetowej oraz roli technologii i kreatywności w reklamie online z Jarosławem Sobolewskim rozmawia Jacek Szlak

Jarosław Sobolewski

Dyrektor generalny IAB Polska
Ciekawie się dzieje
Jacek SzlakJacek Szlak

Targi to, wydawałoby się, dość tradycyjna forma spotkań branżowych. Co takiego mogą dać uczestnikowi targi Internet Poland, czego nie zapewnią mu pozostałe sposoby komunikacji w branży?

Jarosław SobolewskiJarosław Sobolewski

Odpowiem pytaniem na pytanie. Czy wszyscy polscy przedsiębiorcy są już dzisiaj w Internecie, by można było w sposobach docierania do nich ograniczać się wyłącznie do tego medium?

„Cały Internet w jednym miejscu” – to hasło naszej imprezy. Chcemy stworzyć miejsce, w którym raz do roku w ciągu dwóch dni będzie można dowiedzieć się wszystkiego o produktach i usługach e-marketingowych dostępnych w Polsce.

W przeciwieństwie do tego, co dzieje się na większości konferencji, prelekcje prowadzone na Internet Poland będą stricte produktowe. Brakowało takiego wydarzenia i wypełniamy tę lukę.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się