Espresso

18 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2021

Tyskie postawi Hiszpanom piwo, jeśli Polska wygra mecz

„Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na ty przechodzimy niezależnie od wyniku” – animacja reklamowa z tym hasłem pojawi się 18 czerwca wieczorem. Będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. W ten sposób marka zachęca Hiszpanów do przejścia na ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2021

Archimedes w kampanii „Cyfrowe rewolucje” mBanku

Wystartowała kolejna odsłona „Cyfrowych rewolucji” – kampanii mBanku, która wspomaga przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w Internecie. Prowadzone działania zasadzają się na dwóch filarach: stronie cyfrowerewolucje.pl z szeregiem treści przygotowanych przez ekspertów z branży oraz konkursie na cyfrową rewolucję. W Sieci pojawiły się spoty promujące kampanię z udziałem Archimedesa.

17 czerwca 2021

Poprzednie