Espresso

17 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2021

„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekady

Czy aukcja 8G już wystartowała? Czy sztuczna inteligencja radzi sobie w prowadzeniu terapii zdrowia psychicznego? I czy paraolimpiada ma jeszcze sens, jeśli sportowcy bioniczni startują w głównych igrzyskach? Na te i szereg innych pytań analitycy Polityki Insight będą szukać odpowiedzi w serwisie „Człowiek 2040”, stworzonym we współpracy z T-Mobile Polska.

16 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający mural

No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency

Inflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.

Poprzednie