0 1 0 24.01.2025Play i Netia z zarzutami UOKiK za wprowadzanie w błąd w reklamachUKiK zarzucił Play (P4) i Netii, że prezentowały w reklamach rabaty tak jak ceny standardowe. Obu firmom grozi kara w wysokości do 10 proc. obrotów.
1 2 0 24.01.2025Kampania wizerunkowa Lotto podkreśla moc graczyKampania wizerunkowa podkreśla, że uczestnicy gier Lotto spełniają swoje marzenia, ale też mają realną moc, by wspierać polską kulturę i sport.
1 1 0 23.01.2025Paweł Deląg i Czadoman w kampanii marki Wedel „Rozgryź podwójną naturę Pawełka”W spocie kampanii Pawełka pojawiają się Paweł Deląg i Czadoman (wł. Paweł Dudek). Oba uosabiają kontrastowe cechy produktu: klasyczną wedlowską czekoladę oraz zwariowane, pralinowe nadzienie.
0 1 0 23.01.2025Saxo Bank powierzył budżet agencji GraylingDuński Saxo Bank powierzył agencji Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
0 1 0 23.01.2025Jeremy Sochan ambasadorem marki RabanneLuksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
0 1 0 22.01.2025100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę – raport VML „The Future 100”Potrzeba większej ludzkiej bliskości i kreatywności, optymizm cechujący generację Z, otwartość na nowe technologie i ich wpływ na cyfrowe wyobcowanie – te i inne zagadnienia porusza najnowsza edycja raportu „The Future 100” opracowanego przez VML.
0 1 0 22.01.2025Primo Gusto wybrało agencję mediową Havas MediaAgencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki śródziemnomorskich produktów spożywczych Melissa Primo Gusto.
1 2 0 22.01.2025Zwiastun Nintendo Switch 2 stał się viralemNintendo opublikowało pierwszy oficjalny zwiastun zapowiadanej od dawna nowej konsoli Switch 2. W ciągu kilku dni film zgromadził 16 mln wyświetleń.
0 1 0 21.01.2025Najbardziej angażujące profile na Facebooku w 2024 r. – analiza SotrenderaSokzBuraka był w minionym roku najbardziej angażujacym profilem na polskim Facebooku. Tak wynika z danych Sotrendera, który podsumował rok na tej platformie.
0 2 0 21.01.2025Żabka uruchamia sieć reklamową retail media – Żabka AdsSieć Żabka Ads – Shopper-Driven Media liczy ponad 1,5 tys. cyfrowych nośników. Na ekranach pojawią się oferty produktowe, ale i oferty usług, informacje o wydarzeniach, np. akcjach społecznych.