Espresso

23 stycznia 2022

21 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2022

Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.

20 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2022

Dla centrów handlowych w Polsce nadchodzi czas wielkiej próby – uważają eksperci GfK

W opinii ekspertów firmy badawczej GfK centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia i różnicowania oferty oraz koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów.

Poprzednie