0 2 0 0 0 19.01.2021„Bezcenne Babcie” – Mastercard połączył seniorki z młodymi ludźmi poszukującymi kulinarnych poradMastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii „Bezcenne Babcie”, w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może znaleźć zastosowanie również w innych kontekstach.
3 1 0 0 0 19.01.2021Król mycia rączek liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020 r.Reklama ketchupów Kotlin z Piotrem Cyrwusem jako Królem mycia rączek, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów szczególną popularnością cieszyło się też wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę.
0 1 0 0 0 19.01.2021Ponad 4 mln zł kary dla Profi Credit PolskaZa krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy. Niesłusznie naliczała też opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.
0 1 0 0 0 19.01.2021Kampania Moliera2.com z udziałem Julii SuryśRuszyła ogólnopolska kampania sklepu z ubraniami, butami i dodatkami Moliera2.com z udziałem Julii Suryś. Kreacje eksponowane są w kilkudziesięciu lokalizacjach wielkoformatowych w całej Polsce.
0 1 0 0 0 19.01.2021Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania prelekcji do piętnastej edycji Forum IAB, która odbędzie się 9 i 10 czerwca. Temat przewodni to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”.
1 1 0 0 0 18.01.2021Omar Sy rozwieszał w plakaty promujące serial „Lupin” Netfliksa, w którym gra główną rolęNetflix nakręcił serial inspirowany powieściami Maurice’a Leblanca o tajemniczym Arsène Lupinie. W tytułową rolę wcielił się Omar Sy. W ramach promocji serialu rozklejał plakaty w paryskim metrze.
0 1 0 0 0 18.01.2021Wskaźniki widoczności reklam spadły w IV kwartale 2020 r. Raport „Viewability Benchmark” MeetricsPo korzystnym dla reklamy wzroście wykorzystania mediów w II kwartale 2020 r. wskaźniki widoczności reklam display w IV kwartale ponownie spadły. Obecnie sięgają 53%. Wskaźniki widoczności reklam wideo wyniosły 73% w IV kwartale, co oznacza spadek o 2 punkty procentowe w ciągu trzech miesięcy. To wyniki najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez Meetrics.
1 1 0 0 0 18.01.2021Puma ogłasza współpracę z Joanną JędrzejczykDo zespołu Pumy dołącza nowa ambasadorka. Marka rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.
2 10 0 0 0 18.01.2021Walentynkowa odsłona kampanii „Głośni w łóżku” marki Durex„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” – brzmi hasło walentynkowej kampanii marki Durex. To kontynuacja ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”.
0 1 0 0 0 18.01.2021Starcom zajmie się obsługą mediową marki TarczyńskiProducent wędlin Tarczyński wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Groupe). Decyzja o rozpoczęciu współpracy zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.