Wyprzedzać życzenia klientów

Sztuczna inteligencja w marketingu to nie science fiction, lecz rzeczywistość. Inteligentne oprogramowanie już dziś potrafi dokonywać złożonych analiz zachowań klientów, prowadzić marketing relacji, a nawet sprzedaż. Dzisiejsze chatterboty już jutro mogą stać się wirtualnymi konsultantami znacznie obniżającymi koszty.

Tomasz Gregorczyk rozmawia z Maciejem Stanuschem o istniejących rozwiązaniach i przyszłości sztucznej inteligencji w biznesie

Maciej Stanusch

Twórca Stanusch Technologies, firmy zajmującej się tworzeniem rozwiązań ułatwiających komunikację pomiędzy ludźmi i maszynami, z wykorzystaniem metod i technik sztucznej inteligencji.
Wyprzedzać życzenia klientów
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Zacznijmy od tego, czym w ogóle jest sztuczna inteligencja.

Maciej StanuschMaciej Stanusch

Jest to temat o tyle trudny, że czasami nie wiadomo, czym jest inteligencja w ogóle, tak zwana inteligencja naturalna. Istnieje wiele różnych podejść do sztucznej inteligencji i wiele definicji. Najczęściej uważa się za nią takie oprogramowanie, które posiada funkcje wcześniej zastrzeżone wyłącznie dla człowieka, takie, których nie da się w prosty sposób zalgorytmizować, jak np. rozumienie tekstu, rozpoznawanie twarzy, podejmowanie decyzji czy rozwiązywanie takich problemów jak dowodzenie twierdzeń matematycznych.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się