Dane dobrze wykorzystane

Przy tak dużej dostępności informacji kluczowe staje się nie samo ich posiadanie (konkurencja zbiera czy kupuje od firm badawczych podobne dane), ale przetworzenie i wykorzystanie w taki sposób, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Z dr Ewą Frąckiewicz rozmawia Jakub Müller

Dr Ewa Frąckiewicz

Adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego. Jej zainteresowania naukowe to: marketing nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, zarządzanie marketingowe oraz marketing skierowany do seniorów. Realizuje projekty badawcze i szkoleniowe dla przedsiębiorstw oraz instytucji, współpracuje z Uniwersytetem Trzeciego Wieku w Szczecinie. Kwalifikacje zawodowe zdobywała w ramach wielu kursów i podczas stypendiów we Francji, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Włoszech i w Polsce. Autorka i współautorka ponad stu publikacji w czasopismach ogólnopolskich oraz krajowych i zagranicznych materiałach konferencyjnych.
Dane dobrze wykorzystane
Jakub MüllerJakub Müller

Ostatnie lata przyniosły bezprecedensowy postęp, jeśli chodzi o liczbę danych o klientach, konkurentach, trendach makroekonomicznych itp., jakie mogą zbierać firmy.

Dr Ewa FrąckiewiczDr Ewa Frąckiewicz

Wcześniej też mogły, tylko było to bardziej czasochłonne…

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się