Jakub Müller
Jak w ciągu ostatniego roku marki i politycy radzili sobie z kryzysami wizerunkowymi?
Adam Łaszyn
Podobnie jak w poprzednich latach – są tacy, którzy potrafią sprawnie zażegnać kryzys, jak i ci, którzy mają z tym problem. Na szczęście dla tych, którzy specjalizują się w tematyce kryzysu, np. szkoleniowców, na pewno nie zabraknie przykładów negatywnych.
W sprawnym zarządzaniu kryzysem chodzi o to, by dowiedziało się o nim jak najmniej osób, choć oczywiście z mediami kontaktować się trzeba. To odwrotnie niż w klasycznym public relations, w którym istotne jest, aby komunikat dotarł do jak największej liczby odbiorców.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.