W kryzysie wszystko jest na odwrót - Marketing przy Kawie

W kryzysie wszystko jest na odwrót

W sprawnym zarządzaniu kryzysem chodzi o to, by dowiedziało się o nim jak najmniej osób. O największych wpadkach wizerunkowych mijającego roku, kampanii wyborczej i o tym, dlaczego nie zatrudni już żadnego dziennikarza opowiada Adam Łaszyn, założyciel agencji Alert Media Communications, Eskadra Publica i MeritumLab.

rozmawia Jakub Müller

Adam Łaszyn

Założyciel agencji Alert Media Communications, Eskadra Publica i MeritumLab. Ekspert ds. strategii komunikowania, kontaktów z mediami i zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych. W branży PR od 1998 r. Doradzał takim klientom, jak Canal+, Coca-Cola, Goodyear, Kraft, Nutricia, PO czy KPRM. Przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations. Opiekun merytoryczny studiów PR w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Wykłada PR także na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i polskiej edycji London School of Public Relations. W marcu 2009 r. został uznany przez redakcję „Newsweeka” za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27). Przed 1998 r. był dziennikarzem, m.in. Programu III Polskiego Radia, „Życia Warszawy”, „Expressu Wieczornego”. Specjalizował się w tematyce międzynarodowej. Jako pierwszy publicysta w Polsce przedstawił sylwetkę Osamy bin Ladena w materiale „Sułtan terroryzmu”.
W kryzysie wszystko jest na odwrót
Jakub MüllerJakub Müller

Jak w ciągu ostatniego roku marki i politycy radzili sobie z kryzysami wizerunkowymi?

Adam ŁaszynAdam Łaszyn

Podobnie jak w poprzednich latach – są tacy, którzy potrafią sprawnie zażegnać kryzys, jak i ci, którzy mają z tym problem. Na szczęście dla tych, którzy specjalizują się w tematyce kryzysu, np. szkoleniowców, na pewno nie zabraknie przykładów negatywnych.

W sprawnym zarządzaniu kryzysem chodzi o to, by dowiedziało się o nim jak najmniej osób, choć oczywiście z mediami kontaktować się trzeba. To odwrotnie niż w klasycznym public relations, w którym istotne jest, aby komunikat dotarł do jak największej liczby odbiorców.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to