Robić biznes na przestrzeni

Wbrew temu, co głosi wiele osób, celem naszej branży nie jest zawładnięcie przestrzenią publiczną, tylko funkcjonowanie w niej w sposób przemyślany i rozsądny.

O sytuacji reklamy zewnętrznej w obliczu ustawy i uchwał krajobrazowych rozmawiamy z Lechem Kaczoniem, prezesem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Lech Kaczoń

Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu. Telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 r. współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której jest prezesem od 2003 r. Autor pierwszego Kodeksu postępowania w reklamie zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań i analiz na temat zagadnień rynku komunikacji społecznej i reklamowej w przestrzeni publicznej oraz infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.

Robić biznes na przestrzeni

Pogoń za Internetem?

Jacek SzlakJacek Szlak

Co jest obecnie najciekawsze w reklamie zewnętrznej? Jakie są trendy?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się