Potrzeby kobiet wyrafinowane - Marketing przy Kawie

Potrzeby kobiet wyrafinowane

Przemysł pornograficzny to znakomity biznes, i to – co ciekawe – zwłaszcza dla kobiet.

O tym, kiedy porno przestało być tematem tabu, przenosząc się do mainstreamu, jak wpływa to na zachowania konsumentów i rynek reklamowy z prof. Tomaszem Szlendakiem rozmawia Jakub Müller

Tomasz Szlendak

Socjolog, profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zajmuje się m.in. badaniami zmiany obyczajów w kulturze zachodniej, socjologią konsumpcji, kultury i rodziny. Opublikował m.in.: „Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej” (Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2004), „Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety” (Wyd. Jacek Santorski & Co., 2005), „Socjologia rodziny. Ewolucja, historia, zróżnicowanie” (PWN, 2010).
Potrzeby kobiet wyrafinowane
Jakub MüllerJakub Müller

Czy wie pan, kim jest Jenna Jameson?

Tomasz SzlendakTomasz Szlendak

Wiem. To gwiazda przemysłu pornograficznego, która – choć niedawno zakończyła karierę i nie gra już w filmach – aktywnie zajmuje się promocją tego nurtu. Jej marzeniem jest, aby w zwykłych hollywoodzkich produkcjach pokazywano sceny porno, tak by stopniowo to porno stawało się taką samą formą rozrywki, jak wszystkie inne. Niewątpliwie między innymi dzięki Jennie Jameson i jej obecności w mediach pornografia przesunęła się do mainstreamu kultury.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to