Ciągły czat z klientem

Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku pierwszego wyboru: nowoczesnego, innowacyjnego w dziedzinie wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Słuchanie klientów to jeden z filarów naszego działania. To w związku z ich oczekiwaniami rozszerzamy naszą ofertę, wprowadzamy kolejne rozwiązania.

Z wicedyrektorem mBanku rozmawiała Katarzyna Ogórek

Paweł Kucharski

Wicedyrektor w mBanku. Odpowiedzialny za marketing i rozwój biznesu. W mBanku od początku projektu (2000 r.). Absolwent programu Executive MBA prowadzonego przez Uniwersytet Łódzki i University of Maryland.

Ciągły czat z klientem

To już 5 lat

Paweł KucharskiPaweł Kucharski

Po prawie pięciu latach obecności na rynku mBank ma blisko milion klientów, co czyni go jednym z największych banków internetowych na świecie. Nasz sukces to nie tylko bardzo dobre efekty sprzedażowe. Po I kwartale 2004 roku osiągnęliśmy break even point, co oznacza, że nasze wysiłki przyniosły także sukces finansowy. 2005 rok planujemy zamknąć 28-milionowym zyskiem.

Obecnie mBank jest siódmym co do wielkości bankiem detalicznym na polskim rynku. To duże osiągnięcie, chociaż nie zamierzamy na tym poprzestać. Co więcej, mBank znalazł się na liście 100 najcenniejszych marek w Polsce, opublikowanej przez tygodnik „Wprost”. I chociaż w klasyfikacji ogólnej znaleźliśmy się na setnym miejscu, to w branży finansowej uplasowaliśmy się na trzeciej pozycji, za gigantami naszego rynku.

Pięć lat naszej działalności to także ciągłe innowacje w sferze usług finansowych. Zaczynaliśmy z unikalnym modelem biznesowym, doskonałymi cenami usług bankowych (wysokie oprocentowanie depozytów, brak większości opłat) i stopniowo dodawaliśmy kolejne przełomowe na naszym rynku rozwiązania: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, mPlan hipoteczny (kredyt hipoteczny z mechanizmem bilansowania), Leo Life (ubezpieczenie na życie z funduszem) czy Makler (usługa maklerska wprowadzona w lipcu br.). To wszystko zintegrowane z bezpłatnym kontem osobistym, dostępne z każdego miejsca, o każdej porze.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się