Z praktyka czyni mistrza

Rusza Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych, a w niej dwa nowe kierunki studiów podyplomowych: „Marketing internetowy” i „Zarządzanie projektami internetowymi”. Co oferują nowe studia?

Z Mateuszem Tułeckim rozmawia Tomasz Gregorczyk

Mateusz Tułecki

Socjolog, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Instytutu Zaawansowanego Zarządzania WSB-NLU w Nowym Sączu. Specjalizuje się w problematyce na pograniczu socjologii, marketingu i nowych mediów. Podczas wieloletniej pracy w branży reklamowej realizował projekty dla takich firm jak: Intel, Microsoft, HP, Fujitsu-Siemens. Obecnie pracuje w Katedrze Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Pomysłodawca i koordynator Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych (RAII).
Z praktyka czyni mistrza
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Czy osobny kierunek „Marketing internetowy” rzeczywiście jest potrzebny? Czy nie wystarczy sam „Marketing”? Analogiczne pytanie dotyczy zresztą „Zarządzania projektami internetowymi”.

Mateusz TułeckiMateusz Tułecki

Wydaje mi się, że sam „Marketing” już nie wystarczy. Szczególnie w przypadku studiów podyplomowych, które są niejako rozwinięciem konkretnych zainteresowań. Udział Internetu w torcie reklamowym z każdym rokiem wzrasta, reklama w Internecie przegoniła już reklamę zewnętrzną. Branża internetowa rozwija się tak dynamicznie, że raczej nic tego rozwoju nie zatrzyma i potrzebnych będzie coraz więcej specjalistów. Istnieje zatem pewna luka, której jeszcze nikt nie zagospodarował. A marketing w Internecie nieco różni się od kanonu marketingowego. To inne medium, które rządzi się swoimi prawami i wymaga innych działań. Odsłanianie tych mechanizmów i meandrów jak najbardziej ma sens.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się